פוסטר של LG G Flex 2 כבר מוצג בתערוכת CES 2015

חברת LG אמורה לערוך מחר מסיבת עיתונאים במהלכה תנסה, כמו יצרניות אחרות, למשוך את תשומת ליבנו בין ים ההכרזות של תערוכת CES 2015. החברה מגיעה השנה עם קלף חזק ביד שפוסטר לקידומו כבר נמצא בשטח, מכשיר ה-LG G Flex 2, היורש לסמארטפון הקעור הראשון שנמכר בהיקפים משמעותיים שיצא בסוף 2013.

הפוסטר לקידום ה-G Flex 2 מוצג כעת באחד ממוקדי תערוכת CES בלאס וגאס, שעליו כתוב: “מגדירים מחדש את הקעירות” (בתרגום חופשי). המכשיר נראה בתמונה בבירור וממשיך את הקו העיצובי של LG שראינו במכשיריה האחרונים. הוא דומה מאוד לזה של הדגם המקורי, אמנם נראה שניצול המסך ביחס לפני המכשיר טובים יותר.

פרטים טכניים אודות המכשיר לא נחשפו, אמנם לפי השמועות LG תכוון את G Flex 2 להיות מכשיר נגיש יותר, עם מסך קעור קטן יותר מ-6 אינץ’ – ככל הנראה בגודל הנע בין 5 אינץ’ ל-5.5 אינץ’ עם רזולוציית Full HD 1080P או אולי אפילו QHD. כמובן שאנחנו צפויים לראות את הגב בעל יכולת הריפוי העצמי מופיע גם בדגם החדש. ערכת השבבים תהיה מבית קוואקלום וישנו סיכוי שאפילו יהיה הראשון עם Snapdragon 810.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים