מיקרוסופט משחררת את הגרסה העדכנית של Windows 10 להורדה עם המון חידושים

מיקרוסופט החליטה להמשיך ולהפתיע אחרי האירוע העמוס ביום רביעי ולהקדים את השחרור של הורדת Windows 10 Technical Preview בגרסה העדכנית ביותר, שזמינה כבר עכשיו במקום בשבוע הבא כפי שהכריזה תחילה. החברה מכנה את השחרור הנוכחי של Windows 10, “גרסת ינואר”, מה שאולי מרמז על עוד מספר עדכונים עד להשקה במהלך 2015.

העדכון החדש כולל כמעט את כל מה שמיקרוסופט הראתה לנו באירוע Windows 10 האחרון, כולל יכולות חדשות ומשמעותיות כמו העוזרת הקולית קורטנה (Cortana) למחשב האישי וחלק מאפשרויות הסנכרון עם קונסולת המשחק Xbox One. מבחינת שדרוגים משמעותיים מביאה ווינדוס 10 בגרסה הניסיונית החדשה בעיקר כאלו בגזרת ממשק המשתמש: תפריט התחל חדש, ממשק טאבלטים משופר, הרבה שינויים למרכז ההתראות (Action Center) ועוד. אם אתם מצפים דווקא לדפדפן Spartan החדש והיכולות להזרים משחקי Xbox One, אלו יגיעו רק עם עדכונים עתידיים.

גם בגזרת האפליקציות נוגע העדכון. הוא כולל מספר אפליקציות מובנות חדשות שיהיו מהראשונות שחוצות פלטפורמות בין מכשירי Windows 10 שונים כמו אפליקציית התמונות. אפליקציות נוספות כמו מייל ועוד יגיעו עם גרסאות עתידיות של מערכת ההפעלה. האפליקציות החדשות יעודכנו דרך חנות האפליקציות החדשה, Windows Store בגרסת בטא, שאמורה להיות אחידה לכל המכשירים המריצים את Windows 10.

העדכון לגרסה המוקדמת החדשה של Windows 10 זמין כבר עכשיו להורדה. מי שכבר נרשם להיות חלק מהתוכנית הניסיונית לבדיקת מערכת ההפעלה החדשה והתקין גרסה קודמת שלה, יכול פשוט לעדכן דרך ההגדרות. מי שלא רשום עדיין, יכול להירשם כעת ולהוריד קובץ ISO הכולל את ההתקנה של Windows 10 בגרסה המוקדמת העדכנית ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים