סמסונג מדליפה שמות קוד ומפרט חלקי של דגמי Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge

גלקסי S6 (אילוסטרציה), מקור: Verus / Facebook

אירוע ההשקה בו תחשוף סמסונג את מכשירי הדגל החדשים שלה עבור השנה הקרבה יתקיים בעוד כפחות מחודש, וכמידי שנה הרשת גועשת בשמועות והדלפות של מה של שהחברה הקוריאנית עשוייה להציג בתערוכת ה-MWC 2015 בברצלונה. הפעם, מדובר בהדלפה של לא אחרת מאשר סמסונג עצמה.

באתר החברה הפיני צצו להם שני עמודי מוצר המכילים שמות של שני דגמים החדשים העונים לשם:  SM-G920X ,SM-G925X. אותם שמות קוד, שעל פי שמועות קודמות, שוייכו למכישרי הדגל המצופים של החברה: Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge.  עמודי המוצר ירדו מהרשת זמן קצר לאחר הפרסום.

מקור: galaxyclub.nl
מקור: galaxyclub.nl

מפרט מודלף מטעם סמסונג

לצד החשיפה “בשוגג” של סמסונג באתר הפיני שלה, חשפה סמסונג פריטי מידע ממשיים אודות רזולוציית התצוגה והמעבד שישולב בשני המכשירים. באתר החברה נמצאים פרטים אודות שני דגמים נוספים של Galaxy S6 ודגם ה-Edge שלו, אלו מיוצגים על-ידי סט קודים שונה מעט: SM-G920F, SM-G925F, המייצגים, כפי הנראה, את הגרסאות האירופאיות של המכשירים.

בקוד ה-XML המופיע בדף המובייל (דרך אתר WAP של סמסונג), ניתן לראות כי שני המכשירים מציגים רזולוציית תצוגה של 1440×2560, כלומר Quad HD, כאשר נתון בולט נוסף הוא השימוש בארכיטקטורת ARMv8 התומכת במעבדי 64 ביט. המידע באתר מעיד גם על מהירותו המירבית של שעון המעבד, זו מוצגת כ-2.1GHz.

samsung-galaxy-s6-details-1
מקור תמונה: צילום מסך, עיבוד: גאדג’טי

 

samsung-galaxy-s6-details-2
מקור תמונה: צילום מסך, עיבוד: גאדג’טי

כאמור, לא מדובר במידע הראשון שאנו מקבלים אודות המכשירים המדוברים. מאז שחררה החברה את ההזמנה שלה עבור אירוע Unpacked שהתקיים ב-1 למרץ בברצלונה, החלו לצוץ להם שמועות והדלפות. כך לדוגמא, נחשפו תמונות ראשונות של המכשירים המצופים בפרסומת של חברת Verus הדרום קוריאנית, המייצרת מגנים למכשירים החכמים. עד האירוע הנוצץ צפויים לנו עוד הדלפות רבות ואנו מעריכים שלא יעבור זמן רב עד שנקבל מידע מפורט אודות מפרטו של המכשיר.

סמסונג אינה היחדיה אשר תציג את מרכולתה עבור התקופה הקרובה. כמידי שנה, חברות רבות משתתפות בכנס MWC בברלין ואנו בטוחים שסמסונג תעשה כל שביכולתה על מנת לתת את ״ההצגה הטובה ביותר בעיר״


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים