מיקרוסופט מחלקת 100GB למשתמשי דרופבוקס שיעברו ל-OneDrive

זמן מה עבר מאז היינו עדים למלחמות האחסון בענן בין הספקיות המובילות והנה מיקרוסופט מפציעה עם שני מבצעים מיוחדים עבור אלו מביניכם שעדיין אינם עושים שימוש בשירות OneDrive של החברה. אתמול (ה’) החלה מיקרוסופט לפנות למשתמשי שירות האחסון דרופבוקס (Dropbox) ולאפשר להם לקבל שטח אחסון בנפח 100GB בחינם למשך שנה אחת. אין צורך, כמובן, לנטוש את דרופבוקס כדי לקבל את המתנה.

הצצה לאחור

ההצעה של מיקרוסופט מגיעה כחלק ממהלך אגרסיבי למדי של החברה להצעת שירותיה על גבי מגוון רחב של פלטפורמות. לאחרונה ביצעה החברה השקות לאפליקציות האופיס שלה עבור מכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS לצד רכישות של אפליקציית הדואר האלקטרוני Acompli, אותה השיקה מחדש כאאוטלוק (Outlook) ואת אפליקציית לוח השנה Sunrise.

אפליקציית OneDrive זמינה לשימוש על גבי פלטפורמות ווינדוס, מקינטוש, Windows Phone, אנדרואיד, iOS ו-Xbox ומאפשרת סנכרון אלבום התמונות במכשירים הניידים היישר לשירות בענן, פונקציה מבוקשת למדי הקיימת גם אצל המתחרות דרופבוקס וגוגל+.

את ההטבה תוכלו לקבל על-ידי פתיחת חשבון חדש באתר Live.com של מיקרוסופט או כניסה לחשבונכם הקיים. לאחר ביצוע הגישה לחשבון, ניתן לפנות לעמוד קבלת הבונוס באתר החברה, שם תתבקשו להעלות לחשבונכם בדרופבוקס קובץ המסביר על המעבר מדרופבוקס ואיך להשתמש בשירות אחסון הקבצים החדש (ראו קובץ מצורף מטה). על מנת להעלות את הקובץ לשרתי דרופבוקס, יש להיות מחוברים לחשבונכם בשירות.

לאחר ביצוע העלאת הקובץ תוכלו לראות את נפח האחסון הנוסף בגודל 100GB בחשבונכם ב-OneDrive באופן מיידי. מבצע נוסף שערכה החברה יכול להעניק לכם גם שנתיים של נפח אחסון בגודל 100GB בחינם, אולם זה מיועד רק עבור תושבי ארה”ב. האמיצים ביניכם ודאי ידעו כיצד לעקוף את המגבלות על-ידי שינוי כתובת המזהה (IP). ההרשמה מתבצעת על-ידי הצטרפות לתכנית Bing Rewards וזמינה מכאן (עד ה-28/2).

למעבר לעמוד קבלת הבונוס למשתמש דרופבוקס – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים