וידאו שהועלה לרשת חושף פרטים חדשים על Galaxy S6

בעוד קצת יותר מ-24 שעות תחשוף סמסונג בברצלונה את מכשיר הדגל החדש שלה, Galaxy S6, שיגיע בצמוד לדגם מיוחד לו תודבק תגית השם Edge בשל המסך הקמור שלו שיגלוש לשני הצדדים. קטע וידאו שצולם והועלה הלילה לאתר YouTube מתיימר לחשוף כמה פרטים בלעדיים אודות שני המוצרים, עוד לפני שתזכה סמסונג לעשות זאת בעצמה.

לטענתו של מנחה הוידאו, שני המכשירים יהיו זהים כמעט לגמרי, כאשר ההבדלים בין השניים עשויים להסתכם ב-50mAh לטובת הסוללה של דגם ה-Edge. באשר לעיצוב נמסר בוידאו תיאור של מסגרת מתכתית וזכוכית Gorilla Glass 4 שתחפה על החזית, וכן על הגב. משמעות הדבר היא שלא ניתן יהיה לשלוף את הסוללה או להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס חיצוני.

הוידאו מאשר בנוסף שהמוצר החדש במשפחת Galaxy S לא יהיה עמיד במידה כזו או אחרת בפני מים כפי שהיה קודמו, אך מציין שהגוף יהיה דק וצר יותר. אף שהדבר לא הודגם בוידאו, ישנו אזכור לחיישן טביעות אצבע משופר שיעבוד באופן דומה לחיישן ה-Touch ID ששילבה חברת אפל במכשירי האייפון שלה.

בצד החומרה, מכין אותנו הוידאו לקראת מפרט טכני חזק ותצוגה מרשימה. Samsung Galaxy S6 (וכך גם דגם ה-Edge) צפוי להכיל מסך 5.1 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מעבד מתומן ליבות, זיכרון RAM בנפח 3GB, תמיכה בטעינה ללא חוטים ומצלמה הכוללת עדשה עם מפתח צמצם f/1.9, מה שאמור לסייע בהפקת תמונות טובות יותר בתנאים בעיתיים של תאורה.

על אף שהוידאו נראה אמין למדי, חשוב לזכור שאלו עדיין שמועות. צוות גאדג’טי ינכח מחר באירוע ההכרזה של סמסונג בברצלונה ויספק את הפרטים המלאים מיד עם הפיכתם לרשמיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים