אוזניות ספורט בעלות חיישן אופטי למדידת קצב הלב מבית אינטל ו-SMS Audio מושקות בישראל

באירוע משותף של אינטל ישראל וחברת בנדא מגנטיק, יבואנית מוצרי SMS Audio בישראל, שנערך הבוקר (ב’) בת”א, הכריזו השתיים על השקתן בישראל של אוזניות הספורט SMS Audio BioSport In-Ear, שיוצעו במחיר של 899 שקלים ובאופן בלעדי ברשת הסלולר אורנג’ לתקופה של כחודשיים, טרם יגיעו לחנויות ומוקדי הפצה נוספים.

על האוזניות הכריזו לראשונה יצרנית השבבים אינטל וחברת האוזניות SMS Audio מבית הראפר המצליח 50Cent באוגוסט 2014. שיתוף הפעולה בין שתי החברות תרם ליצירת סדרת אוזניות הספורט BioSport In-Ear, הכוללת חיישן אופטי המודד את קצב הלב ללא צורך ברצועת מדידה המולבשת על החזה.

SMS-Audio-biosport_blueפרט לחיישן האופטי, כוללות האוזניות גם כבל שטוח שנועד למנוע יצירת קשרים, עליו תמצאו פאנל שליטה בעל שני כפתורים – האחד, בעל סימן ברור של לב על גביו, נועד להפעלת החיישן המודד את קצב הלב, ובעזרתו ניתן להעביר את האוזניות למצב טלפון לשם קבלת שיחות בזמן האימון. הכפתור השני נועד לשליטה על נגן המוסיקה בסמארטפון ומאפשר הפעלה ועצירה של שירים כמו גם העברת שירים קדימה ואחורה דרך לחיצה כפולה ומשולשת. באוזניות תמצאו גם רמקול, דרכו תוכלו לבצע שיחות קוליות, כאשר הגנה מפני השפרצות מים וזיעה בתקן IPX4 תגן על האוזניות במהלך האימון.

חשוב לציין כי על-פי הגדרתה של SMS Audio, תומכות האוזניות בפונקציית מודד קצב הלב במספר מוגבל למדי של מכשירי סמארטפון. החברה מציינת כי כל מכשיר מבוסס מערכת ההפעלה iOS, החל מ-iPhone 4S והלאה, ייתמכו בפונקציה, אולם משתמשי אנדרואיד יהיו מוגבלים יותר, כאשר המכשירים התומכים במד קצב הלב הינם: Google Nexus 5, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note 2, Samsung Galaxy Grand 2 Duos ו-Motorola Moto X בלבד.

מהיבואנית בישראל, בנדא מגנטיק, נמסר במהלך מסיבת העיתונאים כי מכשיריהן של סמסונג ו-LG נתמכים על ידי פונקציית הקורא האופטי ב-SMS Audio BioSport ובמידה וימצאו מכשירים שאינם נתמכים, יתבצעו ההתאמות הדרושות על-ידי החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים