סוני מתחרטת? תמונות מסך מציגות את אנדרואיד 5.0 על גבי Xperia C3

בתמונה: Sony Xperia C3

האם חברת סוני חוזרת בה מדבריה כי תעדכן רק את מכשירי סדרת Xperia Z למערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 Lollipop? לפי צילומי מסך מודלפים, נראה שהחברה לוקחת בחזרה את דבריה, ושיש בכוונתה לעדכן מכשירים נוספים. תמונות המסך שפורסמו בפורום סיני וקיבלו במה באתר Xperia Blog הפופולרי מציגות את מכשיר הביניים Sony Xperia C3 כשהוא מריץ את גרסה 5.0 Lollipop של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

בתמונות ניתן לראות את ממשק ה-Material Design החדש של גוגל לצד פיצ’רים נוספים דוגמת עמוד האפליקציות האחרונות ומסך ההגדרות המהירות מהגרסה האחרונה של אנדרואיד לסמארטפונים. שמו של המכשיר עליו מותקנת מערכת ההפעלה מופיע בעמוד האודות המצולם גם הוא, דרכו ניתן לראות די בבירור שמדובר ב-Xperia C3 D2533.

לא ניתן לקבוע בוודאות האם אלו תמונות מקוריות ואמינות במאת האחוזים, וגם בהנחה שכן, ייתכן שמדובר בסך הכל בגרסת בדיקה שהותקנה על מכשיר הביניים, כשלבסוף הוחלט שלא לבצע את השדרוג. מעבר לכך, קיימת אופציה כי סוני אכן “התקפלה” וחזרה בה מההצהרה המאכזבת שמסרה לפני מספר ימים.

כך או כך, הדלפות ושמועות אלו אכן נותנות מעט תקווה ללקוחות החברה המצפים ממנה לתמיכה רחבה, לפחות בשנה הראשונה שלאחר השקת המכשיר. Xperia C3, נזכיר, הושק בחודש אוגוסט האחרון, ויהיה מאד מאכזב לגלות שהוא נזנח לאחר חצי שנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים