Huawei מתגרה: מפרסמת טיזר חדש למכשיר הדגל P8 עליו תכריז באפריל

לפני קצת פחות משנה הכריזה Huawei הסינית על Ascend P7, מכשיר הדגל של החברה לשנת 2014, זה הציג מפרט המתאים לשוק הגבוה, אך לא פורץ דרך או בעל יתרון משמעותי על המתחרים, כאשר גם מחירו לא היה נמוך משמעותית ממתחריו. כעת, בהתקרבנו לאירוע ההכרזה של וואווי על מכשיר הדגל הבא שלה, Huawei P8, מחממת החברה את המנועים ומכינה אותנו לדבר הגדול הבא.

Huawei-P8-teaserבתחילת השבוע פרסמה וואווי בעמוד הרשמי שלה ברשת החברתית Weibo תמונת טיזר ראשונה ל-P8, בה מוצגת הספרה 8, בהתאם לשמו של המוצר החדש שעתיד להחשף. אחד מן הסגמנטים הבונים את הספרה מוצג באמצעות אייקון של סוללה הטעונה במלואה, ומכאן ניתן להסיק שהמכשיר החדש לא יתמקד רק במפרט עצמתי, אלא גם בשיפור משמעותי לחיי הסוללה. ייתכן שהחברה תציג מצב חיסכון חדש או שלחילופין תספר לנו שהצליחה לדחוס סוללה גדולה במיוחד למכשיר בעל פרופיל דקיק, כיאה לסדרת P.

ה-P8 צפוי להחשף באופן רשמי באמצע חודש אפריל הקרוב. מפרטו, על פי השמועות, עשוי להציע מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, זיכרון 3GB RAM, מצלמת 13 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול ומייצב תמונה אופטי. את המלאכה מתחת למכסה המנוע תנהל ערכת השבבים Kirin 930 מתוצרת החברה, עם מעבד מתומן ליבות. מדובר במפרט טכני סטנדרטי התואם לתקופה, אך באשר לסוללה אין בידינו פרטים חדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים