חיבור מגנטי חדש ישנה את הדרך בה אנו משתמשים באוזניות

פרוייקט KickStarter חדש בשם MagZet שואף לשנות את הדרך בה אנו משתמשים באוזניות. במקום חיבור פיזי רגיל, ה-MagZet מציע חיבור מגנטי – בדומה למטען ה-MagSafe מבית אפל.

לחיבור מגנטי קיימים יתרונות רבים. ראשית, במקרה בו הכבל נמשך בפתאומיות, הוא ניתק מיד – ולא גורר אחריו את המכשיר אליו היה מחובר. בנוסף, חיבור מגנטי מספק חיבור וניתוק מהירים בהרבה משל חיבור רגיל. רק תקרבו את הכבל אל החיבור – והוא כבר ייצמד אליו ויתחבר. על מנת לנתק את הכבל, הזיזו את החיבור הצידה והאוזניות ינותקו.

חיבור ה-MagSafe של אפל חולל מהפכה בעולם המחשבים הניידים. הוא נחשב זה מספר שנים לחיבור הטעינה הטוב ביותר. ה-MagZet מעוניין לחולל מהפכה זו גם בעולם האוזניות. החיבור מורכב משני חלקים: MagJack, אשר מתחבר לשקע האוזניות, ו-MagKap, שמתחבר לאוזניות עצמן. ה-MagJack מתוכנן להישאר מחובר למכשיר באופן תמידי, גם כאשר האוזניות אינן מחוברות.

החיבור המגנטי לא פוגע באיכות השמע, ומאפשר שימוש גם באוזניות בעלות מיקרופון וכפתורי שליטה. בעיה אחת שנוצרת היא בעיית הגודל – החלק אשר מחובר תמידית למכשיר מוסיף לגודלו ועלול שלא להתאים בסמארטפונים העושים שימוש בכיסוי מגן. עם זאת, לטענת המפתחים, הגרסה הסופית של החיבור תהיה קטנה משמעותית מאב הטיפוס.

בעבר פותחו מוצרים דומים ל-MagZet, אך הם מעולם לא הוצעו למכירה. Replug ניסתה לממש את הרעיון עוד בשנת 2012,  אך נכשלה ופשטה את הרגל. Pogo גם היא ניסתה ליצור חיבור אוזניות מגנטי שנה לאחר מכן, אך בעיות פטנטים מנעו ממנה להשיק את מוצרה. אנו מלאי תקווה כי החיבור החדש לא ילך בדרך של קודמיו ויוצע לבסוף למכירה.

פרוייקט מימון ההמונים מסתיים ב-2 במאי וגייס כבר קרוב ל-40 אלף דולרים מתוך היעד שהציב, שעומד על 294 אלף דולרים. בעבור 35$ תקבלו שני חיבור MagJack וחיבור MagKap אחד, וכל תרומה נוספת תזכה אתכם בחיבורים נוספים.

על מנת לעבור לדף מימון הפרוייקט ב-KickStarter – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים