הוכרז: HTC One E9 Plus עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD

ידענו שזה יגיע: בתזמון מעט שנוי במחלוקת, ולאחר אינספור שמועות ודיווחים בשלושת השבועות האחרונים, היצרנית הטיוואנית HTC הכריזה אמש (א’) באופן רשמי ושקט למדי על HTC One E9 Plus. מדובר בגרסת הפלסטיק של מכשיר הדגל החדש One M9, כאשר המילה Plus מיוחסת ככל הנראה לגודלו של המסך, כפי שצפוי לקרות גם עם HTC One M9 Plus במהלך חודש אפריל.

htc-one-e9-plus-profileכפי שצפו השמועות והדיווחים שהפיצו המדליפים OnLeaks ו-upleaks, המכשיר יגיע עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, אשר יוצרת צפיפות של 534 פיקסלים לאינץ’. בעמוד המוצר באתר האינטרנט הסיני של היצרנית, מופיעים גם אזכורים למצלמה ראשית ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל וזיכרון עבודה בנפח 3GB, אך כשניגשים לעמוד המפרט המלא מתקבלת תמונה מעט שונה: רזולוציית Full HD 1080p, מצלמת 13 מגה-פיקסל וזיכרון RAM בנפח 2GB. מדובר ככל הנראה בטעות שתתוקן בקרוב.

עוד כולל מפרטו של הסמארטפון מעבד מדיה-טק מתומן ליבות בתצורת 64-ביט ומהירות שעון של 2.0GHz, זיכרון אחסון בנפח 16GB אותו ניתן יהיה להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני, מצלמת UltraPixel עם חיישן 4 מגה-פיקסל מלפנים, רמקולים סטריאופוניים בטכנולוגיית BoomSound של החברה וסוללת 2800mAh. כראוי למוצר המיועד בעבור הקהל הסיני, HTC One E9 Plus מציע אפשרות לשימוש בשני כרטיסי סים.

בשלב זה לא נמסרו עדיין פרטים על מחירו של הסמארטפון או על מועד תחילת שיווקו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים