מחר: אירוע האקאתון בני נוער לפיתוח עבור פלטפורמת Parse

צילום: עידן אברבנאל

המירוץ לאפליקציה: מחר (ג’) ייפתח בתל-אביב האקאתון בני נוער שיתמקד בפלטפורמת הענן Parse אותה רכשה הרשת החברתית פייסבוק לפני כשנתיים. במסגרת ההאקאתון, אשר מאורגן על ידי קבוצת Tomorrow Israel, למעלה מ-50 בני נוער ישתתפו בהרצאות מגוונות בנושאי פיתוח ויתחרו ביניהם על בניית אפליקציה מקורית שתעשה שימוש בפלטפורמה.

האירוע ייפתח מחר בבוקר במתחם lool ventures אשר בתל-אביב, כאשר אתגר הפיתוח המרכזי יוזנק בשעה שלוש בצהריים ויסתיים בשעה שש בערב למחרת. משמע – למשתתפים ישנן קצת יותר מ-24 שעות בכדי לבנות ולעצב כמעט מאפס את המוצר שלהם. לקבוצות שייזכו במקומות הראשונים יוענקו פרסים הכוללים בין היתר את פלטפורמת הפיתוח ארדואינו וספרים בנושאי אבטחת מידע.

itamar-kaufman
איתמר קאופמן

את האקאתון בני הנוער שייפתח מחר תכנן איתמר קאופמן, יזם ומתכנת בן 15 המשתייך לקבוצת Tomorrow Israel. “אני מתכנת עבור הפלטפורמה של פייסבוק כבר למעלה מחצי שנה. רציתי שבני נוער נוספים יבינו את החשיבות שלה וילמדו כיצד להשתמש בה כדי להביע את הרעיונות והיצרתיות שלהם”, מספר קאופמן.

פרט לעבודות הניהול והארגון, במסגרתן פיתח איתמר יחד עם שותפו יאיר לב אפליקציה ייחודית לניהול אינטראקטיבי של אירועי האקאתון, קאופמן בעצמו יעביר הרצאה בנושא Parse עם פתיחתו של האירוע. בנוסף, ראוי לציין שבהאקאתון תשתתף גם קבוצת בוגרים: “עם פתיחת ההרשמה קיבלנו לא מעט פניות ממתכנתים בוגרים שביקשו להשתתף, בטענה ברורה שינצחו. החלטנו לבדוק זאת – ולבסוף, לאחר שהבנו שבני הנוער קצת יותר מנוסים עם הפלטפורמה, פתחנו גם קבוצת בוגרים”.

hackathon
צילום: Tomorrow Israel

לטענת המארגנים, גם בני נוער ללא ידע מוקדם בפיתוח ל-Parse יוכלו להשתתף באירוע ולהפיק ממנו תועלת. כאמור, פרט לאתגר הפיתוח המרכזי, יתקיימו כמה אתגרים נוספים ויועברו הרצאות במגוון תחומים.

הכניסה לאירוע חופשית, אך מותנית בהרשמה מראש. מידע נוסף ניתן לקבל בעמוד האירוע. בהצלחה לכל המשתתפים!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים