רשמי: LG G4 יספק יכולת טעינה מהירה באמצעות Quick Charge 2.0

סמארטפונים שונים העושים שימוש בערכת שבבים מסדרת Snapdragon זכו בשנה האחרונה לתוספת הטעינה המהירה Quick Charge 2.0 מבית קוואלקום. בין המכשירים העושים שימוש בטעינה המהירה ראינו את ה-Nexus 6, ה-HTC One M8 ומספר מכשירים מסדרת ה-Galaxy של סמסונג. לפני כשבועיים הכריזה LG על מכשיר הדגל G4, ולמרות העובדה שהמכשיר משתמש בפלטפורמת Snapdragon 808 מבית קוואלקום, התומכת בפיצ’ר הטעינה המהירה, נמסר כי המכשיר לא יבצע בה שימוש.

מרבית מכשירי האנדרואיד שהוכרזו לאחרונה, ביניהם ה-One M9, טאבלט ה-Xperia Z4 ואף ה-Galaxy S6 ואחיו המעוצב, S6 Edge, מכילים פיצ’ר לטעינה מהירה, כך שההחלטה של LG לשמוט יכולת זו מה-G4 הייתה מעט שנויה במחלוקת.

כעת, שבועיים לפני השקתו בישראל, צץ המכשיר באתר קוואלקום תחת רשימת המכשירים התומכים ב-Quick Chrage 2.0. נוסף על כך, אתר הטכנולוגיה PhoneArena פנה ל-LG בנושא וזו ענתה כי המכשיר אכן יספק את פיצ’ר זה, נוסף על דגם ה-G Flex 2, שהושק לפני מספר חודשים ותומך באפשרות גם כן.

ה-LG G4 יגיע לרוכשיו עם סוללת 3,000mAh הניתנת להחלפה, בניגוד למתחרה הגדול ביותר ל-2015, ה-Galaxy S6. בעוד כשבועיים בלבד, ב-26 למאי, יושק ה-G4 בישראל באירוע השקה שיתקיים בת”א, שם ימסרו פרטים נוספים אודות מחירו וזמינותו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים