צפו: LG G4 מצליח לשרוד למעלה משעתיים כשהוא מתחת למים

האם בנוסף למפרט הטכני העצמתי ולתצוגה המרהיבה שלו, מגיע סמארטפון ה-LG G4 גם עם עמידות בפני מים? – ובכן, לא ממש, אבל זה לא מה שמנע מהאריס קרייקרפט, צעיר אמריקני המפעיל ערוץ יוטיוב מצליח תחת אותו השם, לבחון את עמידותו של מכשיר הדגל החדש של LG בפני מים. התוצאות מפתיעות אמנם, אך עוד לפני שנציג בפניכם את הממצאים, נמהר ונזהיר: אל תנסו את זה בבית.

במסגרת הניסוי, הניח קרייקרפט את המכשיר בכיור שמולאו בו מים בעומק של 4 אינץ’ (כ-10 סנטימטרים), כשמפעם לפעם נבדקה תקינות תגובתו של מסך המגע. הניסוי, שהסתיים קצת יותר משעתיים לאחר שהונח המכשיר במים, הוכתר בהצלחה. אף שהמים חדרו את גבו הנשלף ובאו במגע עם הסוללה, ספג הסמארטפון את ההתעללות והמשיך לעבוד.

צפו: פתיחת קופסה והתרשמות ראשונה מה-LG G4

קרייקרפט ציין שלאחר הניסוי הופרד המכשיר מהסוללה והונח בקערת אורז למשך כ-12 שעות על מנת לספוג את המים שחדרו פנימה. גם לאחר מכן, כך הוא מספר, נרשמה פעילות תקינה מצידו של הסמארטפון. בדרך זו, אגב, מומלץ לפעול כשמכשירכם בא במגע עם נוזלים: יש להפריד מיד את הסוללה (אם ניתן), להסיר ממנו את כל החלקים הנשלפים ולעטפו באורז למשך 12 שעות לפחות.

אף שלפי הגדרות היצרן מגיע ה-LG G4 ללא תקן עמידות במים, ייתכן מאד שבמצבים ובמקרים מסוימים יש ביכולתו להימנע מהמפגע. בנוסף, אין לדעת כיצד ישפיע המגע עם הנוזלים בטווח הארוך, שכן תהליך ההתפתחות של קורוזיה עשוי לארוך כמה ימים, ואפילו שבועות. אז לסיכום, נבהיר שוב: סמארטפונים לא אוהבים מים, אל תעשו להם את זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים