הוכרז: Acer Predator 8 – טאבלט גיימינג עוצמתי

בתערוכת המחשבים Computex הנערכת בימים אלו בטיוואן הכריזה Acer על טאבלט חדש ועוצמתי המיועד לגיימינג העונה לשם Acer Predator 8.

מתחת למעטפת האלומיניום היוקרתית והייחודית של הטאבלט תמצאו מעבד מרובע ליבות Atom X7 מבית היצרנית הותיקה אינטל, זן נדיר במכשירים מבוססי אנדרואיד. המעבד פועל במהירות שעון של 1.6 גיגה-הרץ, אך בעזרת טכנולוגיית Burst Mode שפיתחה החברה יכול להגיע גם ל-2.3 גיגה-הרץ בשעת מאמץ. לצד הליבות הראשיות פועל מאיץ גרפי מסוג Intel HD שמכיל כמות נאה של 16 ליבות.

הטאבלט מעוצב בצורה נועזת וחדשנית: בניגוד לטאבלטים מסורתיים, שנראים לרוב כמו לבנים שחורות, מציע ה-Predator 8 צורה ייחודית ומגוון חלקים שונים. גבו של הטאבלט מציע פלטת אלומיניום מוברש ומעוצב בצורה ארגונומית שמתאימה כמו כפפה לכף היד כאשר משתמשים בטאבלט במצב מאוזן.

Acer-Predator-8-2

בחזית תוכלו למצוא מסגרת אלומיניום המעטרת את המסך עם ארבעה רמקולים אדומים בכל אחת מפינותייה. Acer ציידה את הטאבלט עם מערכת שמע מתקדמת על מנת שיספק חווית גיימינג מרהיבה ומהנה. אין ספק שנעשו מאמצים רבים על מנת להתאים את הטאבלט לקהילת הגיימרים.

לא נמסרו פרטים נוספים אודות ה-Acer Predator 8, אך הוא צפוי להיות מושק בחודשים הקרובים.

Acer-Predator-8-1


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים