SEGA: רוצים לחזור למשחק, צפו להכרזה בתערוכת המשחקים בטוקיו

האג’ימה סאטומי (Hajime Satomi), מנכ”ל SEGA, צוטט בראיון לאתר Famitsu היפני באומרו כי סגה אכזבה את המעריצים, אך בכוונתה לחזור למשחק, לשים דגש על איכות הכותרים הבאים, וכמו כן להכריז על מוצר עבור הקונסולות הביתיות בתערוכת המשחקים בטוקיו, שתיערך בספטמבר הקרוב. (הראיון תורגם ע”י אתר Siliconera). כנראה שמדובר במשחק חדש, ולא במוצר חומרה מבית SEGA.

“אני מאמין כי נכריז על משהו לקונסולות הביתיות בתערוכת המשחקים בטוקיו. […] אנחנו רוצים לזכות שוב באמון המעריצים ולחזור להיות מותג”.

עשינו את מיטב יכולתנו כדי לבנות אמון הדדי עם מעריצי SEGA הוותיקים יותר, אבל במבט לאחור, ב-10 השנים האחרונות היו כמה משחקים שבגדו באמון הזה“, אמר סאטומי בראיון, “שוחחתי עם עובדי החברה על כך שעלינו לשים דגש על משחקים איכותיים מכאן והלאה. […] אני מאמין שאם אין ביכולתינו לשמור על איכות גבוהה של משחקים, אין טעם לשחרר אותם כלל“. את הראיון חתם בהצהרה: “אני מאמין כי נכריז על משהו לקונסולות הביתיות בתערוכת המשחקים בטוקיו. […] אנחנו רוצים לזכות שוב באמון המעריצים ולחזור להיות מותג“.

SEGA, מפתתת המשחקים ויצרנית הקונסולות לשעבר, הגיעה לשיא תהילתה בשנות ה-90 כאשר היתה החברה היחידה שהצליחה להתחרות בנינטנדו בשוק הקונסולות הביתיות. החברה מפתחת משחקים עוד מאז ימי הארקייד בהם ביססה את מקומה עם כותרים איכותיים דוגמת Golden Axe, Outrun ו- Wonder Boy.

מלחמת הקונסולות של SEGA ונינטנדו הולידה את המותג הגדול ביותר של סגה, איתו היא מזוהה עד היום, וזהו כמובן סוניק הקיפוד, ששינה את כללי המשחק בעזרת כותרים מהירים ואיכותיים. אולם מאז שנות האלפיים, הפסיקה SEGA לייצר קונסולות ומותגיה השונים, אשר מתקשים להדביק את הפערים שיצרו המתחרות, סובלים מתנודתיות באיכותם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים