הנעליים החכמות של Xiaomi זולות יותר מנעלי ספורט רגילות

חברת שיואמי (Xiaomi) הסינית ידועה כבר לא רק בזכות הסמארטפונים אותם היא מייצרת, כאשר החברה הציגה בעבר מגוון מוצרים רחב הכולל טאבלטיםטלוויזיות, צמידי כושר, מצלמת אקסטרים, אביזרים לטלפונים, סטרימר וכפתור רב תכליתי, אולם כעת פונה החברה לתחום חדש ומשיקה נעלי ריצה חכמות.

על פיתוח הנעליים ידענו עוד מחודש מרץ 2015, אז למדנו כי Xiaomi תשתף פעולה עם יצרנית נעליים סינית גדולה בשם Li-Ning. אולם כעת מציגות שתי החברות את הגרסה הסופית של הנעליים, המגיעות בשלל צבעים ועם תג מחיר אטרקטיבי למדי המתחיל ב-199 יואן, הם כ-121 שקלים. גרסה נוספת של הנעליים תוצע במחיר גבוה יותר של 399 יואן (כ-240 שקלים).

Xiaomi-Li-Ning-Smart-Shoes-price

ה”מפרט הטכני” של הנעליים כולל שבב בלוטות’, שייאפשר יצירת תקשורת עם מכשיר הסמארטפון, וחיישני תנועה. הנעליים יהיו עמידות בפני מים וזיעה ויוכלו לספוג גם לחץ, כל זאת על מנת להגן על החיישנים הממוקמים בהן למשך תקופה של יותר משנה.

הנעליים יאפשרו למשתמשים לספור צעדים, קלוריות ונתונים נוספים הדרושים במדידה במהלך האימון, כאשר כל הנתונים ישמרו בשבב הנמצא מתחת לסוליית הנעל, זה ישלח את המידע לסמארטפון באמצעות אפליקציה ייעודית. הנעליים החכמות יושקו בסין החל מה-20 ביולי, וכנראה שלא יצאו מגבולותיה בעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים