נחשף: אב טיפוס פעיל של סמארטפון Meizu Pro 5 צץ ברשת

יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו תשיק ביום שני, ה-25 בספטמבר, סמארטפון פרימיום חדש בשם Meizu Pro 5. למעשה, חשף נשיא החברה, לי נאן, דרך חשבון המשתמש שלו ברשת החברתית Weibo פרטים רבים אודות המכשיר במגוון הזדמנויות. נאן פרסם את תמונת המכשיר ולאחר מכן גם את קופסתו, כאשר ה-Pro 5 נעדר ממנה. כעת, צץ המכשיר בסדרת תמונות חדשה, שמציגה אותו בשלל זוויות.

התמונות החדשות מגיעות גם הן דרך הרשת החברתית הסינית Weibo, אך הפעם לא מחשבונו של נאן. בתמונות אלו ניתן לראות את המכשיר כשבאופן מפתיע למדי הוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד ללא ממשק Flyme המוכר של מייזו, כך שייתכן ומדובר בגרסה מוקדמת של המכשיר.

עוד חושפות התמונות את המצלמה הראשית ב-Meizu Pro 5, כשאת חיישן הצילום עוטפת מסגרת אלומיניום בצבע אפור כהה ומתחתיו נמצאים פלאש LED ופוקוס לייזר. אלו מציגים דימיון רב ל-Meizu MX5, דבר הגורם לנו לתהות האם אכן מדובר ב-Pro 5 או שמא זהו אחיו הקטן. עם זאת, לאור הדימיון בין השניים, שהוצג כבר בתמונות אותן פרסם נשיא החברה, בהחלט ייתכן כי זהו ה-Pro 5.

על פי השמועות והדיווחים הקודמים, יכיל ה-Meizu Pro 5 מסך בגודל 5.7 אינץ’ ברזולוציית 1080p, מערכת על שבב מסוג Exynos 7420 מבית סמסונג, זיכרון RAM בנפח 4GB, מצלמה ראשית ברזולוציית 21 מגה-פיקסל ומצלמה משנית ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

ה-Meizu Pro 5 יוכרז בעוד כחמישה ימים, ביום שישי, ה-25 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים