דיווח: אפל תשיק בשבוע הבא iMac 21.5 עם מסך 4K

מזה מספר חודשים אנו שומעים דיווחים בדבר השקתו הקרבה של iMac בעל מסך 21.5 אינץ’ ברזולוציית 4K, כאשר בעיצומם העיד קטע קוד במערכת ההפעלה OS X El Capitan על כך שאפל בהחלט בוחנת את השקתו של מחשב זה. כעת, ועל פי דיווח חדש, תשיק אפל את הדגם הנחשק מוקדם מן הצפוי.

בהתאם לפרטים החדשים, תכריז אפל כבר בשבוע הבא על מחשב ה-iMac 21.5 עם מסך בעל רזולוציית 4096×2304 המוכרת בשם 4K, והוא יהיה זמין למכירה ב-13 לאוקטובר, יום שלישי. עם זאת, אפל תספק באופן ראשוני מלאי מצומצם שיתחדש כבר בחודש נובמבר, אז תשנע החברה לסניפיה מלאי גדול יותר באופן משמעותי.

השינויים המהותיים במחשב החדש יהיו, כמובן, המסך וכוח העיבוד הגרפי שיגדל, בעוד עיצובו וכן מרבית ממפרטו הטכני ישארו על כנם. מלבד אלו, יקבל האיימק החדש גם תג מחיר גבוה יותר, אך נכון לרגעים אלו לא ידוע ההפרש בינו לבין הדגם בעל המסך עם הרזולוציה הסטנדרטית.

השקת iMac 21.5 עם מסך 4K מגיעה בהמשך להשקתו המוקדמת של iMac בעל מסך 27 אינץ’ בעל רזולוציית 5K שהתרחשה בשנה שעברה, ובהחלט מדובר בשינוי מבורך שייטיב עם אלו המעוניינים ב-iMac בעל מסך חד, בגודל ומחיר מעט יותר קטנים מאלו של דגם ה-27 אינץ’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים