דיווח: מכשיר הדגל iPhone 7 Plus יגיע עם מעבד Apple A10 ו-3GB RAM

קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)

אנו אמנם נמצאים במרחק של כשנה מהכרזתם הצפויה של צמד מכשירי הדגל iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus מבית היוצר של ענקית הטכנולוגיה אפל, אך אין זה מונע מאנליסט חברת המחקר KGI, מינג-צ’י קאו, להעריך מה מכינה עבורנו החברה לשנה הבאה.

עם השקת מכשירי ה-iPhone 6S ו-6S Plus, הכפילה אפל את כמות זיכרון הפעולה (RAM) באייפונים, לראשונה, ל-2GB במקום 1GB. עבור iPhone 7, שישמור על גודל 4.7 אינץ’ לדברי קאו, צפויה החברה להשאיר את כמות זיכרון הפעולה על קנו.

תמונה קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)
קונספט למכשיר הדגל Apple iPhone 7 (קרדיט: OvalPicture)

עם זאת, כשזה נוגע לפאבלט הדגל iPhone 7 Plus, מוסר קאו שהחברה מקופרטינו תשמור גם כאן על מסך בגודל 5.5 אינץ’ ותקפיץ את זיכרון ה-RAM בגיגה נוסף, והמכשיר יציע לא פחות מ-3GB RAM. במקרה בו אכן יתממשו הערכות אלו, תהיה זו הפעם הראשונה מאז השקת דגמי האייפון 6 ו-6 פלוס, בה שני מכשירי הדגל יציעו זיכרון עבודה בנפח שונה.

נוסף על כך, מוסר האנליסט שהמעבד אותו נראה בשני הדגמים יהיה, כמובן, Apple A10, שיפותח ע”י אפל, אך על ייצורו תהא אחראית באופן בלעדי ענקית השבבים TSMC. כשזה נוגע למועד הצגת המכשירים, אנו מעריכים כי הכרזתם תתרחש, כמו בשנים האחרונות, במהלך חודשי הסתיו, ברבעון השלישי של השנה.

מלבד אלו, צפויים מכשירי הדגל הבאים של החברה להציע שינוי משמעותי בעיצובם, כאשר קאו אף מציין שהם יהיו מכשירי האייפון הדקים ביותר איי פעם, בניגוד לאייפון 6S ו-6S Plus שעוביים גדל בהשוואה לדור הקודם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים