כיסויים למכשיר הדגל Samsung Galaxy S7 דולפים לרשת

Galaxy S7 Case

בעוד מעט יותר מחודשיים צפויה סמסונג לחשוף באופן רשמי את סדרת מכשירי הדגל שלה, גלקסי S7, באירוע אותו תקיים כחלק מתערוכת המובייל MWC 2016. תחת סדרה זו אנו נראה, על פי ההערכות, ארבעה דגמים שונים, שניים מהם בעלי מסך שטוח ושניים נוספים עם מסך קמור בתצורת Edge המוכרת.

לאחר שאנו כבר יודעים, או לפחות מעריכים כי שינויים בפן העיצובי לא צפויים, מגיע אתר Gizmo China ומאשר זאת באמצעות סדרת תמונות חדשה המתיימרת להציג מגוון כיסויים שמיועדים לשניים מדגמי המכשיר: Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Plus.

Galaxy S7 Plus

בתמונות אותן מספק האתר ניתן לראות כי מכשירי הדגל הבאים של סמסונג יגיעו עם קווי עיצוב כמעט וזהים לחלוטין לאלו של דגמי ה-S6, מלבד כפתור הבית, שיהיה בצורה מלבנית יותר בהשוואה לקודמו. נוסף על כך, מאשרות התמונות את הבדלי הגודל המשמעותיים בין דגם המכשיר הסטנדרטי לדגם הפלוס, שכנראה יגיע בגודל 6 אינץ’.

כאמור, תמונות אלו מצטרפות לדיווחים קודמים ואף סרטון קצר בנושא שהעידו על כך שאנו לא צפויים לראות שינוי משמעותי בעיצוב המכשיר. על אף חשיפת תמונות הכיסויים, לא ניתן לאשר האם אכן תשלב סמסונג חריץ להרחבת הזיכרון הפנימי, כפי שמצפים רבים מלקוחותיה.

Galaxy S7

יש לציין כי המכשירים המוצגים בתמונות הנ”ל לא בהכרח משקפים את עיצוב דגמי ה-Galaxy S7 הסופי, אלא מכילות, אם יאומתו, את המימדים, החריצים והשקעים הרלוונטיים עימם יגיעו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים