שמועה: HTC תשיק שני סמארטפונים תחת מותג הנקסוס לקראת סוף השנה

האם בגוגל כבר החליטו מי תהיה יצרנית המובייל הבאה שתזכה להשתמש במותג הנקסוס? על פי דיווחים לא מאומתים שמקורם בסין, הפעם תהיה זו חברת HTC הטיוואנית שתזכה להניף את דגלה על מוצר הדגל של אנדרואיד, לראשונה מאז 2010. עוד מוסיף הדיווח כי בדומה לשנה שעברה, גם בסוף השנה הנוכחית יוצגו שני סמארטפונים בסדרה, אחד עבור השוק הגבוה והשני עבור הבינוני-גבוה – שניהם מתוצרת HTC.

מעבר לכך, לא יודעים הדיווחים בסין לספק פרטים נוספים על הסמארטפונים – לא באשר למפרט, לא באשר למחיר ולא באשר למועד ההשקה. עם זאת, העניין הרב בידיעה הזו מתעורר מעצם בחירתה האפשרית של גוגל ב-HTC למשימה. בימים בהם סובלת החברה הטיוואנית מדימוי שלילי יחסית, יכולה תכנית הנקסוס לתת לה את הדחיפה ואת תשומת הלב שאיבדה מאז הכרזתו של סמארטפון ה-One M8. תור הזהב של LG, נזכיר, נרשם זמן לא רב לאחר השקתם של מכשירי ה-Nexus 4 ו-Nexus 5 שייצרה.

עוד לפני שנדע אם אכן תהיה זו HTC שתייצר את סמארטפון הנקסוס הבא, יהיה על הטיוואנים להשיק בקרוב את יורשו של מכשיר הדגל One M9, והיעדר השמועות וההדלפות אודותיו מרמז אולי על חשיפה מאוחרת יחסית שתגיע באיזור חודש מרץ או אפילו אפריל. בינתיים, מתמקדת HTC בחדירה איטית וזהירה לשוק המציאות המדומה עם משקפי HTC Vive ו-HTC Vive Pre.

מה דעתכם, האם חזרה לתכנית הנקסוס של גוגל היא שתסייע ל-HTC לצאת מהבוץ, או שכל מה שהיא זקוקה לו הוא בסך הכל מכשיר דגל ראוי?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים