אפליקציית MyState מגייסת 6.5 מיליון דולר ותסייע לנהל בצורה חכמה יותר את שיחות הטלפון

Mystate

חברת MyState מודיעה על השלמת סבב גיוס של 6.5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים מארה”ב ולצד זאת משיקה את האפליקציה שלה ברחבי העולם. MyState מנסה לפתור מספר בעיות סביב תהליך ביצוע שיחות הטלפון בסמארטפון ומעניקה מידע רב על מצבו של כל משתמש ובכך יכולה להמליץ על זמני שיחה עדיפים.

לאחר ההתקנה של MyState, ובתנאי שלשני הצדדים יש את האפליקציה, כל משתמש יוכל לקבל סקירה קצרה על מצבם של אנשי הקשר שלו. כך למשל, אם אחד מאנשי הקשר נמצא עכשיו בשיחה, שאר המשתמשים יוכלו לדעת על כך ולדחות את השיחה למועד אחר.

מעבר לכך, מאפשרת MyState למשתמשיה לדעת אם הצד השני נמצא בנהיגה, במקום בו ישנה קליטה חלשה או אם עומדת להיגמר לו הסוללה בכל רגע. ניתן אף לקבל מידע על מצב הטלפון ואם, למשל, הוא הוגדר למצב רטט או על מצב שקט, הצד השני יוכל להבין מדוע הוא סונן.

כל המידע הנ”ל עתיד להקל באופן משמעותי על תהליך קביעת השיחה וימנע קיום שיחות במצבים לא אידאלים – לשני הצדדים. MyState כוללת גם מצב המתנה מיוחד שמאפשר לכל משתמש לקבל תזכורת ברגע שאיש קשר מסוים מתפנה וזמין לשיחה. באופן זה, המערכת תבדוק בכל כמה רגעים האם הנמען כבר לא נמצא בשיחה, וברגע שיהיה זמין תעלה התראה שתציע למשתמש לחייג לאותו גורם.

עבור מי שהתהליך נשמע פולשני מידי, אל חשש – ניתן לשנות בכל רגע את המידע שמוצג לשאר המשתמשים ולשלוט על המידע שמוצג באפליקציה. יתרה מכך, ניתן להגדיר קבוצות מוגדרות מראש (משפחה, חברים ועוד) ולחשוף רק בפניהן את המידע הרגיש. כמו כן, ניתן לסנן את המידע שמועבר, וכך למשל לציין כי המשתמש נמצא באזור זמן אחר מבלי לחשוף את מיקומו המדויק.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים