דיווח: HTC One M10 ישאב את עיצובו מסמארטפון ה-One A9

HTC One A9 HTC One A9

מכשיר הדגל הבא של יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC, שצפוי להימכר תחת השם המסחרי HTC One M10, ישאב את עיצובו הכללי ממכשיר שוק הביניים של החברה One A9, כך עולה מדיווחו של מדליף המובייל הסדרתי, אוון בלאס (Evleaks).

את הדברים חושף בלאס בציוץ חדש שמתפרסם בחשבון הטוויטר שלו, שם כותב “אם אתם אוהבים את ה-One A9, אתם תאהבו את ה-One M10“. מתוך כך ניתן להסיק כי מראה מכשיר הדגל של החברה או לפחות קווי העיצוב הכלליים שלו, יהיו דומים בחלקם לאלו של ה-A9. כמו כן, מאשר המדליף בציוץ נפרד את שם הקוד של המכשיר כפי שדווח לפני מספר חודשים, הוא HTC Perfume.

על פי הערכות ודיווחים קודמים, ה-One M10 יגיע כשעליו מותקנת מערכת ההפעלה Android 6.1 Marshmallow לצד ממשק Sense 8 המעודכן ובליבו תפעם פלטפורמת העיבוד המתקדמת ביותר מבית קוואלקום, Snapdragon 820, כאשר בגרסה אחרת עבור שווקים מצומצמים באסיה נמצא שבב בייצור מדיה-טק הטיוואנית.

מועד חשיפת המכשיר אינו ברור בשלב הנוכחי, שכן על פי דיווחים חוזרים ונשנים הכרזתו לא תתבצע כחלק מתערוכת MWC 2016 בחודש הבא. כמו כן, פרטים נוספים על מפרטו הטכני טרם ידועים בשלב זה וצפויים להחשף עם התקרבותנו למועד הכרזתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים