דיווח: LG G5 יגיע עם עיצוב ייחודי שיבדיל עצמו מכל מכשירי הדגל

LG G5 אילוסטרציה: גאדג’טי

מוקדם יותר החודש פורסמו באתר CNET תמונות סקיצה בלעדיות שחשפו לראשונה כיצד צפוי עיצובו של מכשיר הדגל LG G5 להיראות, כאשר מלבד מבנה המתכת המלא בלט פרט אחד ומיוחד במינו – מנגנון החלפת סוללה בדמות מגירה נשלפת. דיווח חדש מאשר כעת דברים אלו ומספק הצצה נוספת למכשיר שעשוי להפוך את LG לאחת מיצרניות האנדרואיד הבולטות ביותר השנה.

את הדברים חושף אתר The Verge, אשר מביא את דבריהם של “מקורות המכירים את תוכניותיה של LG” בנושא. אלו סיפרו לאתר כי ה-G5 יציג עיצוב חדש לחלוטין שלא יהיה קרוב לקווי העיצוב לפיהם ייצרה החברה את מכשירי הדגל הקודמים בסדרה, G4 ו-G3.

LG-G5-battery-pull-1

בדומה לדיווחים הקודמים, מאשר הדיווח החדש שה-LG G5 יגיע עם מגירה ייחודית בחלקו התחתון, שתפקידה המדויק אינו ידוע בשלב הנוכחי. על פי דיווחו של אתר CNET, מגירה זו תאפשר לחברה לשמור על אפשרות המשתמשים להחליף את הסוללה בעצמם, למרות שמדובר יהיה במכשיר בעל גוף מתכת מלא.

עוד מוסרים מקורות האתר שכפתורי ויסות הווליום אכן יבצעו מעבר לדופן המכשיר, בעוד נראה שכפתור הבית יימצא בגב המכשיר, וייתכן שישולב עם קורא טביעות האצבע. הסיבה לשינוי מיקום הכפתורים היא, ככל הנראה, על מנת לפנות את המקום הראוי למערך הצילום הכפול.

במקרה שאכן יתבררו דיווחים אלו כנכונים, צפויה LG לגנוב את אור הזרקורים ממכשירי הדגל הבאים של סמסונג, Galaxy S7 ו-S7 Edge, שכן אלו לא צפויים להציג שינוי חיצוני משמעותי.

כיסוי LG G5 כפי שעלה לרשת
כיסוי LG G5 כפי שעלה לרשת

LG G5 צפוי להיחשף באופן רשמי ב-21 בפברואר, במהלך מסיבת עיתונאים שתקיים היצרנית כחלק מאירועי תערוכת המובייל השנתית MWC 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים