אסוס משיקה בישראל את ה-ZenFone Max עם סוללת 5,000mAh

Asus ZenFone Max

כמעט חצי שנה לאחר הכרזתו הרשמית, יצרנית הסמארטפונים והמחשבים הטיוואנית, אסוס (ASUS), משיקה זה עתה בישראל את סמארטפון ה-ASUS ZenFone Max, ששם את חיי הסוללה בראש מעייניו, ונמכר במחיר של 1,199 שקלים.

ה-ZenFone Max, כפי שניתן להסיק משמו, מגיע עם סוללה עוצמתית בעלת קיבולת גבוהה במיוחד של 5,000mAh שתספק למעלה משני ימי שימוש מלאים בטעינה אחת בלבד. מעבר לחיי הסוללה המרהיבים שבאפשרותה לספק, מסוגלת סוללת המכשיר אף לשמש כמטען נייד (Power Bank). כך, יוכלו משתמשי המכשיר להטעין באמצעותו מכשירים נוספים הנמצאים ברשותם בקלות.

טעינת מכשירים אחרים באמצעות ASUS ZenFone Max
טעינת מכשירים אחרים באמצעות ASUS ZenFone Max

מלבד זאת, יגיע המכשיר עם מפרט שוק בינוני-נמוך המשלב מסך HD בגודל 5.5 אינץ’, מעבד מרובע ליבות תחת יחידת העיבוד  Snapdragon 410, זיכרון אחסון פנימי על סך 16 גיגה-בייט הניתנים להרחבה, 2GB RAM וצמד מצלמות ברזולוציית 13 ו-5 מגה פיקסל עבור החיישן הראשי והמשני, בהתאמה.

מימדי ה-ZenFone Max עומדים על 77.5 מ”מ רוחב, 156 מ”מ אורך, 10.55 מ”מ עובי ומשקל לא גבוה במיוחד, לפחות בהתחשב בסוללת הענק המשולבת במכשיר, שעומד על 202 גרם “בלבד”. מערכת ההפעלה שרצה על גבי המכשיר הינה אנדרואיד 5.0 לוליפופ הוותיקה, כאשר בהתאם לדבריה של אסוס, לא צפוי המכשיר לקבל עדכון לאנדרואיד 6.0 מרשמלו בקרוב.

את ה-ZenFone Max ניתן יהיה להשיג בחנויות הנבחרות החל מחודש מרץ הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים