סקר גולשים: הדלפות ודיווחים לא מאומתים – בעד או נגד?

בלי סודות. Galaxy S7 edge
בלי סודות. Galaxy S7 edge

בעוד פחות מעשרה ימים יתרכזו עשרות אלפי עיתונאים ואנשי מדיה בברצלונה, בירת הקהילה האוטונומית קטלוניה, ויספרו לעולם על מוצרי המובייל החדשים שיראו אור במסגרת תערוכת Mobile World Congress 2016. עוד לפני פתיחתה הרשמית של תערוכת המובייל העולמית ביום שני ה-22 בפברואר, תקיימנה סמסונג ו-LG את אירועי ההכרזה שלהן, בהם ייחשפו באופן רשמי מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-G5 (בהתאמה).

גדולים וחשובים ככל שיהיו, אירועי ההכרזה של שתי הענקיות מדרום קוריאה עשויים להיות מאד משעממים, לפחות עד לרגעי ה-Hands On. מזה כמה חודשים שאתרי הטכנולוגיה מסביב לעולם, וגם אנחנו בגאדג’טי, מפרסמים מידע לא רשמי שהתקבל דרך הדלפות ודיווחים שמטרתם לחשוף את המוצר בשלמותו עוד לפני שתספיק היצרנית לעשות כן. רבים הם המקרים בהם ההדלפות הללו מתבררות כאמינות, ובכך למעשה הן הורסות לנו את ההתרגשות לאחר שנה שלמה של ציפייה וגם הופכות את אירועי ההכרזה למיותרים וידועים מראש.

במקרים אחרים, הרף הגבוה שמציבות ההדלפות מתרסק ברגע אחד בו חושפת החברה מוצר שונה בתכלית מזה שציפינו לראות. כדוגמה ניתן לציין את הציפייה לעיצוב חדש לגמרי עבור מכשיר ה-One M9 של HTC, כשלבסוף הציגה החברה מוצר דומה מאד לקודמו.

בהשראת השאלה שהעלה אתמול אתר PhoneArena בפני גולשיו, נשאל אתכם גם אנחנו: מה דעתכם על הדלפת מידע אודות מוצרים עוד לפני חשיפתם הרשמית? בסקר שלפניכם שלוש אפשרויות בחירה, אולם נשמח לשמוע הרחבות לטיעונים דרך מערכת התגובות.

[interaction id=”56bc8c3fe55f8d3b22b5cfef”]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים