דיווח: HTC One M10 יגיע עם מצלמה הזהה לזו של ה-Nexus 6P

HTC One M10 כך יראה מכשיר הדגל הבא מבית HTC?

אנו נמצאים במרחק של כחודשיים ממועד ההכרזה הצפוי של מכשיר הדגל HTC One M10 ואט אט ממשיכים הפרטים הנוגעים למפרטו הטכני להחשף. הפעם עושה זאת מדליף המובייל LlabTooFeR, שמפרסם סדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו המספקת הצצה נוספת למערך הצילום של ספינת הדגל הבאה של החברה הטיוואנית.

על פי אלו, ה-One M10 יגיע עם חיישן צילום ראשי מסוג IMX377 בייצור ענקית הצילום סוני, שמציע, בהתאם לדיווחים הקודמים, רזולוציית 12 מגה-פיקסל. אם כבר הספקתם לשכוח, נזכיר כי מדובר באותו חיישן צילום המצוי במכשיר ה-Nexus 6P.

על הרזולוציה, שעשויה להיראות כנמוכה למדי בהשוואה למכשירי דגל אחרים בשוק, מפצים פיקסלים בגודל של 1.55μm. עימם תצוות HTC, על פי המדליף, פוקוס לייזר אוטומטי, מייצב תמונה אופטי (OIS) וכן פוקוס באמצעות מנגנון זיהוי פאזה (PDAF).

עבור מצלמת הסלפי, מוסיף המדליף, תבצע היצרנית הטיוואנית שימוש בחיישן מסוג Samsung S5K3E6 ברזולוציית 5 מגה פיקסל ועם פיקסלים בגודל 1.34μm. זה, אגב, מגיע גם בסדרת מכשירי הדגל של הענקית הקוריאנית מהשנה שעברה, Galaxy S6. עבור מיתוג מערך הצילום כולו נראה ש-HTC תמשיך לבצע שימוש במותג ה”UltraPixel” אותו הכירה לנו לראשונה עם סמארטפון ה-One M7.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים