HTC משחררת טיזר ראשון למכשיר הדגל HTC One M10

את מכשירי הדגל החדשים של LG וסמסונג, ענקיות הסמארטפונים הקוריאניות, הכרנו באופן רשמי כבר בתחילת השבוע כחלק מאירועי MWC 2016, אך יריבתם הטיוואנית, HTC, בחרה שלא לחשוף את מכשיר הדגל שלה לשנה הקרובה בתערוכה. כעת, בעת שכל ההמולה סביב ה-LG G5 וסדרת Galaxy S7 מתחילה לפוג, משחררת היצרנית הטיוואנית טיזר ראשון ל-HTC One M10.

בטיזר אותו פרסמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, מצרפת HTC תמונה של מה שנראה כמסגרת המכשיר לצד הכיתוב “Power Of 10“. מלבד זאת היא לא משתפת אותנו בפרטים נוספים אודות המכשיר, אם כי הטיזר מספק גיבוי לתמונה שדלפה לרשת לאחרונה.

הטיזר הרשמי של HTC למכשיר הדגל הבא שלה (מקור: טוויטר)
הטיזר הרשמי של HTC למכשיר הדגל הבא שלה (מקור: טוויטר)

בתמונה שדלפה לרשת ומצורפת בראש הכתבה, נראה גב המכשיר כשהוא עשוי מתכת ועטור במסגרת המתעגלת בשוליים. עוד נראה בתמונה פלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע ומעט מתחתיו נמצא מה שנראה כפוקוס הלייזר האוטומטי.

על פי דיווחים קודמים, ה-One M10 יקבל את קווי העיצוב הכללים של מכשיר ה-One A9 אותו השיקה היצרנית בחודשים האחרונים, כאשר בחלקו הקדמי ימצא כפתור בית המשלב חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, ולא יימצאו רמקולים סטריאופוניים בטכנולוגיית BoomSound.

הכרזת המכשיר צפויה להתרחש בין החודשים מרץ לאפריל ומועד האירוע המדוייק אינו ברור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים