Logitech רוכשת את יצרנית האוזניות Jaybird עבור 50 מיליון דולר

מקור: JaybirdSport.com

אחת מיצרניות הציוד ההיקפי הגדולות ביותר בעולם, Logitech, הגיעה להסכם עבור רכישת יצרנית האוזניות האלחוטיות והצמידים החכמים Jaybird, עבור סכום בלתי מבוטל של 50 מיליון דולר, כך מסרה לוג’יטק אמש (ד’) בבלוג הרשמי ובאתר האינטרנט שלה.

על פי ההסכם אליו הגיעו שתי החברות, תמשיך Jaybird לפתח, לייצר ולמכור את מוצריה כמותג נפרד באופן מוחלט מלוג’יטק. במקרה שיצרנית האוזניות תגיע ליעדים שהוסכמו בין השתיים, תוסיף Logitech לעסקה סכום נוסף העומד על 45 מיליון דולר, מה שיוביל לעסקה בשווי מלא של 95 מיליון דולר (כ-358.8 מיליון שקלים).

Jaybird Reign
Jaybird Reign – צמיד כושר חכם ועמיד במיוחד

רכישה זו מגיעה כחלק מהתחייבות ארוכת הטווח של לוג’יטק לעולם המוזיקה, כאשר זו רכשה כבר ב-2008 את יצרנית האוזניות Ultimate Ears. באמצעות שתי היצרניות, תוכל ענקית הציוד ההיקפי להגדיל באופן משמעותי את את היקף מכירותיה בעולם האודיו.

נשיא לוג’יטק, ברקן דרל, מסר בהודעה לעיתונות:

Logitch ו-Jaybird חולקות תשוקה עבור מוצרים. אנו מורשמים מהטכנולוגיה, המוצרים והשיווק ש-Jaybird הביאה לתחום זה. יחד עם מותגי Ultimate Ears ו-Jaybird, אנו מרחיבים את פוטנציאל הצמיחה העתידי עבור עסקי המוזיקה שלנו.

כיום, בסל המוצרים של Jaybird הזמין באתר האינטרנט שלה ניתן למצוא את שני המוצרים החדשים ביותר של החברה – Reign – צמיד ספורט חכם הפועל אל מול אפליקציה ייעודית בסמארטפון, וכן את ה-Jaybird X2 – אוזניות ספורט אלחוטיות עמידות בזיעה עם חיי סוללה של כ-8 שעות. אלו, כאמור, ימשיכו להימכר תחת אותו המותג וללא כל שינוי.

נוסף על דברים אלו, אף שלוג’יטק לא מציינת זאת בהודעתה לעיתונות, מהווה רכישה זו כרטיס הכניסה של החברה לשוק המחשוב הלביש הצעיר, שמתפתח בשנים האחרונות בצעדי ענק. כך, באמצעות Jaybird, תהפוך לוג’יטק לאחת מעשרות יצרניות המחשוב הלביש הבודדות, זאת מבלי כל פיתוח עצמאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים