גאדג’טי מסקר: LG G5 – הסמארטפון המודולרי הראשון

LG G5 (צילום: גאדג'טי) LG G5 (צילום: גאדג’טי)

שנה לא פשוטה עברה על LG. לאחר שהצליחה לחדור לתודעה עם מכשירי ה-Optimus G ו-G2, ולהדהים את כולנו כראשונה עם מסך Quad HD בסמארטפון ה-G3, השיקה הענקית הקוריאנית בשנה שעברה את סמארטפון ה-G4 שהציג לא מעט חבלי לידה, ביניהם פגם חומרתי חמור שגרם למכשיר לבצע אתחול ללא הפסקה ולמשתמשיו לאבד את כל תוכן מכשירם. עם כל אלו, הקפידה היצרנית שלא לצעוד אל עבר עולם הפרימיום האמיתי ושלל מכשיריה נבנו בעיקר פלסטיק.

עבור 2016 לא לקחה החברה סיכונים והכריזה בחודש פברואר האחרון, במהלך תערוכת MWC 2016, על סמארטפון ה-LG G5 – מכשיר הדגל הראשון מבית ייצורה שמגיעה עם מבנה מתכת מלא.

נוסף על ההתקדמות לחומרי פרימיום, דאגה היצרנית לשלב ב-G5 מפרט שלא היה מבייש כל מכשיר דגל ואף הצליחה לשמור על סוללת המכשיר ניתנת לשליפה באמצעות מנגנון מודולרי ייחודי. אז האם אלו מתלכדים יחדיו והופכים את ה-G5 לסמארטפון ששווה את הכסף שלכם? יצאנו לברר!

מה בקופסה?

את חווית הסמארטפון המודולרי ש-LG כה מנסה להנחיל אנו מצליחים לטעום כבר מאריזת ה-G5. על מנת לפתוח את האריזה נדרש לשלוף את כיסויה העליון החוצה בדומה לאופן בו ניתן להסיר את סוללת המכשיר, כאשר היצרנית אף משלבת איור קטנטן המדמה זאת.

LG G5 (צילום: גאדג'טי)
LG G5 (צילום: גאדג’טי)

באריזה ניתן למצוא:

  • סמארטפון מדגם LG G5
  • כבל טעינה והעברת נתונים USB Type-C ל-USB
  • שנאי כוח בעל כניסת USB סטנדרטית
  • סוללה נוספת ומטען שולחני ייעודי
  • חוברות אחריות, הדרכה וניירת נוספת
  • אוזניות מסוג InEar
  • סיכה להוצאת מגירת כרטיס ה-NanoSIM/MicroSD

עיצוב ואיכות בנייה

לאחר מספר שנים בהן הקפידה היצרנית לייצר את כל מכשירי סדרת הדגל שלה מחומרים העשויים פלסטיק, יישרה LG קו מול מרבית יצרניות המובייל כאשר עם סמארטפון ה-G5 עברה למבנה מתכת מלא. חרף השינוי, הצליחה היצרנית לשמור על סוללת המכשיר נשלפת באמצעות מבנה מודולרי ייחודי במינו עליו נפרט בהמשך.

אף על פי השימוש במתכת כחומר הייצור העיקרי במכשיר, בעת שתאחזו את ה-G5 בידכם לא תקבלו את אותה תחושה קרירה המתקבלת מאחיזתם של סמארטפונים אחרים עשויים מתכת. הסיבה לכך, לטענת היצרנית, היא מעטה של פריימר (Primer) המאפשר את הדבקת הצבע לאלומיניום ממנו עשוי המכשיר. כך שברגע שאנו שמים את ידנו על המכשיר, אנו למעשה אוחזים בפריימר ולא במתכת היוקרתית.

LG G5 (צילום: גאדג'טי)
LG G5 (צילום: גאדג’טי)

בחלקו הקדמי של ה-G5 שוכן מסך בגודל 5.3 אינץ’ מסוג LCD וברזולוציית Quad HD, אותו עוטה זכוכית מסוג Corning Gorilla Glass 4 עבור הגנה משריטות ושברים. מעל לפני גב המתכת של המכשיר בולטים להם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע המשמש גם ככפתור נעילה/כיבוי, וכן מערך צילום כפול הכולל פלאש LED, פוקוס לייזר אוטומטי ו-2 עדשות צילום.

בדפנות המכשיר, שעוביין עומד על 7.7 מ”מ בלבד, ניתן למצוא מימין את מגירת כרטיס הסים והרחבת הזיכרון, ומשמאל את כפתורי ויסות הווליום. מקשים אלו, כמו גם כפתור הבית הפיזי, מספקים פידבק לא רע בכלל, אך אינם מרגישים איכותיים במיוחד.

בדופן המכשיר העליונה ניתן למצוא את שקע ה-3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות, מיקרופון ועינית אינפרא-אדום, בעוד בחלקו התחתון ימצא מיקרופון נוסף, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C ורמקול מונו בודד.

בניגוד למרבית הסמארטפונים עשויי המתכת ועל אף המימדים הגדולים, שעומדים על 149.4 מ”מ אורך, 73.9 מ”מ רוחב ומשקל של 159 גרם, מצליחה LG לשמור על ה-G5 קל לאחיזה ונוח לשימוש גם ביד אחת בלבד.

יריית פתיחה לסמארטפונים המודולרים

על עיצוב ה-G5 אי אפשר לדבר מבלי להזכיר את אחד מן הפיצ’רים המרכזיים והמשמעותיים ביותר בו, וזהו כמובן המבנה המודולרי. עצם היותו של המכשיר מודולרי מתבטא באפשרות ההסרה של חלקו התחתון של המכשיר. על מנת לבצע זאת, אנו נדרשים ללחוץ על כפתור הממוקם בצידו השמאלי התחתון ולאחר מכן למשוך החוצה את סנטר המכשיר, יחד עם הסוללה, הרמקול ומחבר הטעינה.

כך, ניתן להוציא את סוללת ה-2,800mAh המובנית ולהחליפה באחת אחרת, שאף מגיעה כמתנה בעת רכישת המכשיר. במסגרת בדיקתנו תפקד מנגנון המכשיר המודולרי כראוי, אף בהחלט ניתן לחוש כי עוד מדובר בעולם ניסיוני למדי. חלקו הנשלף של המכשיר אינו יושב בשורה אחת לא עם גבו ולא עם חלקו הקדמי, הוא רופף למדי ומספק באופן כללי תחושה של חוסר בשלות.

מגירת סוללה נשלפת ב-LG G5
מגירת סוללה נשלפת ב-LG G5 (צילום ועיבוד: גאדג’טי)

תוך השימוש בעיצוב המודולרי הייחודי, פיתחה LG מערך מודולים ייעודים למכשיר המאפשרים למקד ולהעצים את חווית המשתמש בהתאם לאופי השימוש.

נכון לרגעים אלו, השיקה החברה שני מודולים בלבד, אך ייתכן כי זו תחשוף נוספים בעתיד. ראשון מבין שני המודולים הוא ה-Hi-Fi Plus, שפותח יחד עם ענקית האודיו באנג אנד אולפון (B&O) ותפקידו לשפר כל אודיו המועבר דרך המכשיר, זאת באמצעות טכנולוגיית Up-Sampling של החברה וכן תמיכה ב-32bit וניגון אודיו ב-384KHz.

המודול השני, Cam Plus, פונה לחובבי הצילום ותפקידו להגביר את חווית הצילום באמצעות כפתור צילום בעל שתי רמות לחיצה עבור צילום סטילס, כפתור צילום וידאו וגלגלת זום ייעודית. כמו כן, מוסיף המודול קיבולת לא רעה לסוללת המכשיר הסטנדרטית שמביאה אותה לקיבולת כוללת של 4,000mAh.

LG G5 עם מודול מצלמה (צילום: גאדג'טי)
LG G5 עם מודול מצלמה (צילום: גאדג’טי)

במהלך שבועות ההשקה הראשונים של המכשיר בישראל ואף עד לרגעים אלו, הקפידו רשתות השיווק והחברות השונות לחלק את מודול ה-Cam Plus בכל רכישה של המכשיר וגם אנו זכינו לשים את ידינו עליו.

במהלך השימוש שלנו לקחנו את מודול הצילום לסיבוב, אך לא מצאנו אותו כאביזר צילום הכרחי, שכן הוא הופך את המכשיר לעבה יותר ואף ימנע מכם לשים כל כיסוי, אך נפח הסוללה המשודרג בהחלט סייע לנו לעבור את היום הרחק מהמטען. יש לציין כי חווית הצילום משתדרגת במעט באמצעות כפתורי צילום פיזיים המוכרים לנו מעולם המצלמות הדיגיטליות.

LG G5 (צילום ועיבוד: גאדג'טי)
LG G5 (צילום ועיבוד: גאדג’טי)

חומרה וביצועים

עם ה-G5 שילבה LG מפרט טכני מן השורה הראשונה, ששם אותו בקו אחד מול שלל מכשירי הדגל של השנה הנוכחית: מערכת על שבב מדגם Snapdragon 820 בייצור קוואלקום האמריקאית, המשלבת 4 ליבות Kryo עוצמתיות, מתוכן מגיעות 2 בתדר ליבה מירבי של 2.15GHz עבור הביצועים האינטנסיביים ביותר, בעוד ה-2 הנותרות מגיעות בתדר מקסימלי של 1.6GHz.

LG G5 הוא אחד ממכשירי האנדרואיד המהירים והעוצמתיים ביותר הקיימים כיום בשוק

עוד נמצא במכשיר את המאיץ הגרפי (GPU) המוכר Adreno 530 שאמון על הביצועים הגרפיים וזיכרון של 4GB RAM, לצד מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו וממשק UX 5.0, שישלבו כולם כוחות על מנת לספק למשתמש את הביצועים הטובים ביותר.

כל אלו יחדיו הופכים את המכשיר לאחד ממכשירי האנדרואיד המהירים והעוצמתיים ביותר הקיימים כיום בשוק. כל פעולה שביקשנו מהמכשיר לבצע, מהקלה, הפשוטה והיום-יומית, ועד לביצועים אינטנסיביים רצופים שכללו צילום, גיימינג, גלישה, הזרמת וידאו 2K, עריכת תמונות ועוד – ביצע ה-G5 ביעילות ומהירות, עם כמות נפילות ובאגים מינימלית למדי.  

יש להדגיש כי מדובר בממצא שאינו מובן מאליו, שכן אחד מן הגורמים המרכזיים לביצועים הנפלאים הוא ממשק משתמש משופר, שעבר ליטוש משמעותי בהשוואה לשנים עברו, עליו נמשיך ונפרט בהמשך. לצד הביצועים האינטנסיביים מגיעה באופן טבעי התחממות המכשיר, אך הדבר לא הפריע באופן משמעותי לשימוש ולאחר כמה דקות של רגיעה חזר המכשיר לעצמו.

נוסף על כך, שילבה LG במכשיר הדגל שלה חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, המגיע בגבו של ה-G5 ומשמש בתפקיד כפול – הן כקורא טביעות אצבע והן ככפתור הנעילה/כיבוי. במהלך תקופת השימוש תיפקד החיישן הביומטרי בצורה נפלאה וזריזה במיוחד, אם כי הוא רחוק מלהיות המהיר ביותר הקיים כיום בשוק.

מסך ותצוגה

בחלקו הקדמי של ה-G5 שוכן לו פאנל תצוגה מסוג IPS LCD בגודל 5.3 אינץ’, הקטן ב-0.2 אינץ’ בהשוואה לדורות הקודמים של המכשיר, G4 ו-G3. עם זאת, רזולוציית ה-1400×2560 (שמוכרת לכולנו כ-Quad HD) נותרה בעינה וצפיפות הפיקסלים שנוצרת כעת הינה 554ppi.

LG G5 (צילום: גאדג'טי)
LG G5 (צילום: גאדג’טי)

חרף צפיפות הפיקסלים המוגדלת, לא נראה המסך כמשופר באופן משמעותי השוואה לדור הקודם. כל תוכן שהועלה על גבי המסך הוצג בצורה חדה, כאשר הצבעים חיים ומרשימים למדי, תוך שמירה על רמת דיוק גבוהה למדי. אלו יחדיו הופכים את  התוכן המוצג על גבי המסך לקרוב מאוד למציאות, ללא כל אותם צבעים בוהקים במיוחד שאנו זוכים לראות במסכי ה-Super AMOLED של סמסונג.

רמת הבהירות במכשיר וזוויות הצפייה יותר ממספקות, ועבודה במכשיר תחת אורה הישיר של השמש הקודחת אינה פעולה מאתגרת במיוחד עבור ה-G5. עם זאת, עבור אלו הרגילים למסך AMOLED, ייתכן מאוד כי ההבדלים יהיו משמעותיים במיוחד.

נוסף על כך, משלבת LG פיצ’ר בשם Always-On Display (מסך הדולק תמיד), שמאפשר למשתמש להציג באופן קבוע את השעה או “חתימת המשתמש” (שמו ושם משפחתו), לצד התראות שלא נקראו המוצגות דרך האייקונים של אותם אפליקציות. בבתקופה בה השתמשתי במכשיר, לא מצאתי פיצ’ר זה כשימושי או משמעותי במיוחד.

LG G5 (צילום: גאדג'טי)
LG G5 (צילום: גאדג’טי)

בשורה התחתונה ניתן להגיד בלב שלם כי מסך ה-G5 הוא אחד מן צגי ה-LCD הטובים ביותר בסמארטפונים הזמינים לרכישה כיום, כאשר צפיה סרטוני וידאו ברזולוציית 2K, בתמונות וכן גלישה מכל סוג שהוא הפכו לחוויה של ממש.

מערכת הפעלה וממשק משתמש

עבור ה-G5 חשפה LG את הגרסה החדשה והמעודכנת ביותר לממשק המשתמש שלה, UX 5.0, המבוסס על גבי מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת ביותר בפיתוח גוגל, היא אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו.

עם הממשק המשופר לא חשפה החברה פיצ’רים או פונקציות פורצי דרך, אלא עשתה את אותו הדבר בדיוק שביצעה סמסונג עם ה-S6 בשנה שעברה – ליטשה, שיפרה, שיפצרה כל פרט בממשק המשתמש ואף הסירה פונקציות מיותרות על מנת להפוך אותו לקל, נוח וזריז.

לכל אורך השימוש במכשיר, מצאתי את הממשק כפונקציונלי מאוד, אסתטי ונעים למראה, נוח ובעיקר מהיר לאורכו ורוחבו. כל אותם פיצ’רים מוגזמים שהעיבו על השימוש בשנים עברו נעלמו כלא היו. גם מראה הממשק וסכמת הצבעים הכללית עברו שיפור וכעת הפך המראה הכללי למקצועי יותר באופן משמעותי.

נוסף על כך ולא פחות חשוב, יש לציין כי כמעט ולא הבחנתי בקריסות, תקיעות ולאגים שנראו ב-G4 לא מעט. אף על פי שלא מדובר באותה זריזות ומהירות של ממשק אנדרואיד נקי, בהחלט מדובר בהישג של ממש עבור החברה, כאשר לטעמי מדובר בממשק המהיר יותר מ-TouchWiz בגרסתו האחרונה שרצה על גבי S7 ו-S7 Edge.

עם הממשק המשודרג ויתרה LG על מגירת האפליקציות המוכרת היטב עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, כאשר כעת כל האפליקציות מוצגות ישירות על גבי מסכי הבית. עם זאת, במקרה שהדבר לא לטעמכם, עדכון קטנטן שהתקבל לאחרונה מאפשר להחזיר את המגירה ללא כל מאמץ.

אם בעבר סלדתי באופן אישי מממשק המשתמש של LG, השנה מצליחה היצרנית להגיע צעד אחד (ואף שניים) קרוב יותר לליבי, וממשק ה-UX 5.0 הופך לאחד מן המועדפים ביותר עלי עבור אנדרואיד, אם כמובן נשאיר בצד את הממשק הנקי של גוגל.

מולטימדיה

במכשיר הדגל שלה, כאמור, שילבה LG מסך 5.3 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, המצוות לרמקול מונו בודד שעובר מגבו לחלקו התחתון של המכשיר. אלו יחדיו מאפשרים למשתמש לקבל חווית מולטימדיה מרשימה במיוחד, כאשר הסאונד המופק ע”י הרמקול הבודד הינו עוצמתי, נקי ואיכותי במיוחד.

גיימינג, צפייה בקטעי וידאו ברזולוציית 2K, גלישה באינטרנט וכל דפדוף בתמונות הגלריה הינם חוויה מהנה במיוחד, כאשר מסך המכשיר האיכותי יחד עם הרמקול העוצמתי מאפשרים להפיק מן המכשיר את המיטב. עם זאת, בעקבות מיקום הרמקול הבעייתי מצאתי עצמי חוסם לא פעם את יציאת השמע. ניתן היה לצפות מ-LG, לפחות עבור מכשיר הדגל הבא שלה, ליישר קו מול מגוון יצרניות ולהציע ב-G6 מערך אודיו סטריאופוני.

עם ה-G5 בגרסתו הבסיסית יקבל המשתמש רכיב אחסון על סך 32 גיגה-בייט, מתוכם יהיו זמינים למשתמש 23.25GB. עם זאת, אלו מאיתנו שמקפידים לצפות בסרטים באיכות 2K ישירות מן הסמארטפון שלהם וכן חובבי הגיימינג והצילום, עשויים למצוא בנפח זה כלא מספק. עבור אלו בדיוק, שילבה החברה אפשרות להרחבת הזיכרון הפנימי באמצעות כרטיס MicroSD. כך שאתם יכולים לעשות בו שימוש בעת הצורך.

מצלמה

LG G5 (צילום: גאדג'טי)
LG G5 (צילום: גאדג’טי)

כחלק מן הטרנד המתגבר בעולם הסמארטפונים, מציע LG G5 מערך צילום כפול, המשלב שני חיישני צילום נפרדים – האחד מגיע ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 וחיישן נוסף, הפעם ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם זווית רחבה של 135 מעלות ומפתח צמצם f/2.4. אלו מצוותים יחד עם מייצב תמונה אופטי (OIS), פוקוס לייזר אוטומטי ופלאש LED ייעודי.

במצב הצילום הבסיס ובצילומי יום-חוץ, כאשר תנאי התאורה טובים מאוד, הצלחנו להפיק תמונות חדות מרובות בפרטים, עם צבעים עשירים, חיים ומדוייקים,  זאת תוך שימוש בחיישן ה-16 מגה פיקסל הסטנדרטי. על מנת לעבור לחיישן בעל הזווית הרחבה כל שאנו נדרשים לעשות הוא ללחוץ על המקש הייעודי או לחילופין לבצע זום-אאוט ובין רגע כל צילום יתבצע דרך חיישן זה.

זווית הצילום הרחבה מצליחה לקלוט יותר מאשר מסוגלת העין האנושית ועליכם לראות זאת כדי להבין. כל אובייקט שניסינו לתפוס נקלט בעדשת המצלמה בקלות והצורך ללכת מספר צעדים לאחור על מנת לצלם את כל האוביקטים נעלם כלא היה. עם זאת, רזולוציית הצילום הנמוכה בחיישן זה מפיקה תמונות פחות איכותיות עם רמת חשיפה נמוכה יותר ופחות פרטים.

בעת שנעבור לצילום לילי ניתן לראות כי גם כאן מתפקד ה-G5 לא רע כלל ופלאש ה-LED מבצע את עבודתנו נאמנה בצילום אובייקטים שונים תחת חשיכה מוחלטת.

חיישן הצילום הקדמי, המגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל, מבצע עבודה לא רעה כלל וכל התמונות המצולמות דרכו, בעיקר בתנאי תאורה טובים ובצילומי חוץ, היו מספקות ומעבר לכך. עבור צילומים ליליים בתנאי תאורה לקויים, מציעה אפליקציית המצלמה המובנית פלאש ייחודי המבצע שימוש במסך כאמצעי להארת האובייקט המצולם, זאת בדומה למתבצע ע”י אפל וסמסונג.

קטעי הוידאו המצולמים ע”י המכשיר מסוגלים להגיע לרזולוצייה מירבית של 4K UHD, וגם בעת צילום וידאו ניתן לעבור מחיישן הצילום הסטנדרטי לצילום בזווית רחבה ללא כל היסוס מהותי. במבחן התוצאה, איכות הוידאו בתנאי תאורה טובים הייתה מרשימה במיוחד, עם צבעים חיים ומדוייקים, ורמת חשיפה מרשימה.

הדגמת צילום משולבת – עדשה רחבה וצרה:

הדגמת צילום וידאו במצלמה ראשית:

סוללה

עם ה-LG G5 שילבה הענקית הדרום קוריאנית סוללה בעלת קיבולת של 2,800mAh בלבד, הנמוכה ב-200mAh בהשוואה למכשיר הדגל מן השנה שעברה, G4. עם זאת, באמצעות המנגנון המודולרי עליו הרחבנו מוקדם יותר, הצליחה LG לשמור על הסוללה ניתנת לשליפה מהירה והיא אף מקפידה להפיץ עם המכשיר, נכון לרגעים אלו, סוללת גיבוי בעלת קיבולת זהה.

במבחן הביצועים, הצליחה סוללת המכשיר לתפקד לא רע כלל. במסגרתו של יום אינטנסיבי ביותר, שהתחיל בשעה 8:00 בבוקר, לקחתי את המכשיר לקצה יכולותיו בשימוש שכולל גיימינג, גלישה (דרך דפדפן ובפייסבוק), הודעות SMS, צילום וכמובן שיחות – כאשר בהירותו הינה הגבוהה ביותר.

LG G5 (צילום: גאדג'טי)
LG G5 (צילום: גאדג’טי)

כך, הצלחתי לקבל מהמכשיר זמן מסך של קצת פחות מ-4 שעות והוא סיים את היום בשעה 17:00, אז כבר נדרשתי להטעינו מחדש. מנגד, בשימוש ממוצע שכולל את אפליקציות וואטסאפ ופייסבוק, מעט צילום ושיחות, ביום שהחל באותה שעה, הצלחתי למשוך עם המכשיר עד לשעה 22:00, אז עמדה הסוללה על כ-20%.

במקרה שהשימוש שלכם במכשיר מינימלי במיוחד, ייתכן כי תצליחו לקבל אף שני ימי עבודה, אך עבורי זהו לא המקרה. אין ספק כי לא מדובר במכשיר עם חיי הסוללה הטובים ביותר שניסיתי, אך מדובר בתוצאות סטנדרטיות למדי.

אם אתם מתחילים לחשוש מחיי הסוללה של המכשיר, אדגיש ואומר שה-LG G5 נטען במהירות פלא, זאת הודות לטכנולוגיית הטעינה המהירה Quick Charge 3.0. באמצעותה, הצלחתי להטעין את המכשיר מ-0 ל-100 אחוזים תוך פחות משעה. מרשים ביותר.

סיכום

LG G5 אמנם מתיימר לספק תחושת פרימיום, אך עיצוב המכשיר ומבנהו לוקים בחסר שכן המבנה המודולרי מספק תחושה של גרסת בטא לא מוגמרת שאינה בהכרח מוכנה להפצה רחבה. כמו כן, עמידותו ותפקודו לטווח הרחוק אינם ברורים, ועל כך יספק מענה אך ורק מבחן הזמן.

עם זאת, המכשיר מציע מסך מן האיכותיים ביותר בשוק, יכולות צילום מרשימות, סוללה הניתנת לשליפה בזריזות, ביצועים יוצאי דופן וממשק מלוטש ומשופר לכל אורכו. כל אלו ורבים נוספים מכפרים על החוסרים באיכות הבנייה והופכים את ה-LG G5 לאחד ממכשירי הדגל הטובים ביותר של השנה, בעודו ניצב איתן מול סדרת Galaxy S7 המרשימה.

האריזה ותכולתה
9/10
עיצוב ואיכות בניה
8/10
חומרה וביצועים
10/10
מסך ותצוגה
9/10
מערכת הפעלה
8/10
מולטימדיה
8/10
סוללה
9/10
מצלמה
9/10
8.8
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • סוללה נשלפת
  • ממשק משופר
  • מהיר לכל אורכו
מה פחות אהבנו
  • מבנה מודולרי אינו בשל
  • עיצוב לוקה בחסר
  • מחיר גבוה

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: 3,400 שקלים
  • שוק פתוח: 3,300 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים