הוכרזה: מצלמת אקסטרים Xiaomi Yi Action Camera 2 – עם יכולת צילום וידאו ברזולוציית 4K

Xiaomi Yi Action Camera 2

קצת יותר משנה לאחר שחשפה בפעם הראשונה את מותג מצלמות האקסטרים Yi Action Camera, הציגה שיאומי במהלך סוף השבוע האחרון את מצלמת האקסטרים והספורט Xiaomi Yi 4K Action Camera (או Xiaomi Yi Action Camera 2).

המצלמה החדשה מבית שיאומי (ובייצור XiaoYi) כוללת מקצה שיפורים נרחב בהשוואה לקודמתה ומציעה למשתמשיה מסך מגע בגודל 2.19 אינץ’ וברזולוציית 640X360 המוגן זכוכית Corning Gorilla Glass, עם זוויות צפיה של 160 מעלות ויחס צפייה 16:9, זאת לאחר שבשנה שעברה נאלצנו להסתפק במגוון נוריות חיווי בודדות שניסו לגשר על חסרונו של המסך.

Xiaomi Yi Action Camera 2

מתחת למכסה המנוע כוללת ה-Yi Action Camera 2 שבב מדגם Ambarella A9 שמציע 2 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A9 בתדר מירבי של 800MHz, חיישן צילום ברזולוציית 12.3 מגה פיקסל מדגם Sony IMX377 עם זווית צילום של 155 מעלות, מפתח צמצם f/2.8, זוג מיקרופונים עם יכולות סינון רעשים, וסוללה בעלת קיבולת של 1,400mAh שתספיק לקרוב לשעתיים של צילום וידאו 4K רצוף בטעינה אחת.

כמשתמע משמה של המצלמה, אחת מגולות הכותרת שבה היא יכולת צילום הוידאו ברזולוציית 4K ב-30 פריימים לשניה. נוסף על כך, יוכלו המשתמשים לצלם וידאו ברזולוציית 2K במהירות 60 פריימים לשניה, רזולוציית Full HD עם 120 פריימים לשניה וברזולוציית HD סטנדרטית במהירות של 240 פריימים לשניה.

Xiaomi Yi Action Camera 2 1

עוד מציעה ה-Yi 4K Action Camera קישוריות Wi-Fi ובלוטות’ 4.0, מנגנון ייצוב תמונה מסוג EIS – Electronic Image Stabilization, חריץ להרחבת הזיכרון ב-64 גיגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס MicroSD וכן כפתור פיזי בודד שיאפשר להפעיל את המצלמה, לטענת החברה, בשניה אחת.

מחירה של מצלמת האקסטרים החדשה יהיה גבוה באופן משמעותי מזה של קודמתה, ויעמוד על כ-700 שקלים (1,199 יואן סיני) לפני מיסים, בעודה מוצעת בצבעים שחור, לבן וזהב ורוד. לאור העובדה שה-Yi Action Camera בדורה הראשון זמינה לרכישה בישראל, אנו מעריכים כי לא יחלוף זמן רב לפני שה-Yi Action Camera 2 תושק גם היא בארצנו.

Xiaomi Yi Action Camera 2 2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים