הוכרז: Agents of Mayhem הוא המשחק החדש והמופרע של Volition

חברת Volition, המפתחת את סדרת משחקי Saint’s Row, חשפה טריילר למשחק חדש בפיתוחה הנקרא Agents of Mayhem. המשחק הוגדר כ-IP חדש (מותג חדש) אם כי נרמז שאכן יש קשר בינו לבין סדרת Saint’s Row.

מבחינת משחקיות, Agents of Mayhem יהיה משחק פעולה בעולם פתוח המיועד לשחקן יחיד, בדומה למשחקי Saint’s Row המתנהלים כגרסה מוגזמת של משחקי Grand Theft Auto. במשחק נשלוט בשלושה סוכנים שונים של ארגון M.A.Y.H.E.M, הנלחמים ב-L.E.G.I.O.N, ארגון כל כך מרושע ומופרך עד כי ראשי התיבות שלו מתורגמים ל-“ליגה של ג’נטלמנים שמטרתם לחסל מדינות“. נראה כי ההומור המופרע של Volition לא פוסח גם על המותג החדש.

בינתיים Volition לא חשפה פרטים רבים על המשחק – אך במהלך החודש הקרוב, סביב ובמהלך תערוכת E3, היא צפויה לשחרר מידע נוסף. במהלך החודש הקרוב אנו צפויים לראות:

  • ניתוח הטריילר על ידי המפתחים, עם הסברים מפורטים יותר על מה שראינו ועל המשחק עצמו.
  • סרטוני משחקיות ממשית של המשחק (Gameplay).
  • הצצה מאחורי הקלעים לתהליך הפיתוח של Agents of Mayham.

צפו לשמוע עוד בתערוכת E3 שתתקיים במהלך השבוע הבא.

Agents of Mayhem צפוי לצאת במהלך 2017 ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים