Gwent, משחק הקלפים מ-The Witcher 3, יהפוך למשחק עצמאי

בימים האחרונים דווח כי CD Projekt Red, האחראית על סדרת משחקי The Witcher, רשמה קניין רוחני חדש: Gwent The Witcher Card Game, הכולל אפילו לוגו.

Gwent הוא משחק קלפים שהוצג כמשחקון צד ב-The Witcher 3: Wild Hunt, משחק התפקידים המצליח מ-2015 של CD Projekt Red הפולנית. משחק הקלפים משוחק על ידי שני שחקנים, שביניהם נמצא “שדה קרב”. על השחקנים למקם קלפים המייצגים גיבורים מהסדרה ויחידות התקפיות על שדה הקרב, ולגבור בעזרתם על ה”צבא” של היריב.

משחק ה-Gwent זכה לפופולריות כה רבה, שסרטוני יוטיוב רבים הוקדשו אליו בלבד, ושחקנים השקיעו עשרות שעות בכדי להשיג את הקלפים הנדירים ביותר במשחק. זאת למרות ש-The Witcher 3, שבתוכו מתקיים Gwent כחלק שולי, הוא אחד מהמשחקים הארוכים והגדולים מהשנים האחרונות. פיתוח משחק הקלפים עולה בקנה אחד עם בקשות של מעריצים רבים לשחק ב-Gwent מחוץ ל-The Witcher 3, כמו גם עם ההבטחה של CDPR שבכנס E3 הקרוב יוכרז משחק חדש ושונה לחלוטין מכל מה שהחברה הוציאה עד עכשיו.

משחק חדש נולד: Gwent הופך למשחק עצמאי
משחק חדש נולד: Gwent הופך למשחק עצמאי

הפופולריות שהמשחק רכש כמשחקון צד נותנת בטחון מסוים ביכולת של Gwent להצליח כמשחק עצמאי, וזאת למרות ש-Hearthsone של בליזארד (Blizzard) שולט נכון לרגע זה בשוק משחקי הקלפים הוירטואלים ביד רמה. בשונה מבליזארד, CDPR הביעה בעבר עמדה נגד מיקרוטרנזקציות (כלומר, רכישות קטנות בתוך המשחק), כך שסביר שהמודל הכלכלי של Gwent יהיה שונה לחלוטין, אך לא נדע זאת בוודאות עד להכרזה של המשחק.

אלו כל הפרטים הידועים כרגע, אך לא מן הנמנע כי תאריך היציאה והפלטפורמות אליהן יגיע המשחק ייחשפו ב-E3, שתתרחש בשבוע הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים