הודלף: סמארטפון WebOS ראשון מבית HP ללא מקלדת

תמונות ראשונות שנחשפו היום מציגות לראשונה סמארטפון מבית HP, מבוסס מערכת ההפעלה WebOS, שיגיע ללא מקלדת QWERTY מלאה. ג’ון רובינשטיין, מנכ”ל Palm לשעבר (כרגע מוביל את תחום הניידים ב-HP), רמז כבר מספר פעמים שנראה את מערכת ההפעלה WebOS במכשירים בעלי תצורות נוספות ומכשיר בעל מסך מגע בלבד היה הדבר המתבקש (מכשירים בעלי מקלדת QWERTY מלאה נמכרים בכמויות נמוכות יותר).

אתר PreCentral אשר חשף את התמונות, לא יכל להוסיף יותר מידי פרטים על המכשיר, אבל כן יש שם קוד משוער – Stingray. ניתן לראות בתמונה מטה, כי מסך המכשיר מעט גדול מזה של ה-Palm Pre 3, אנו משערים כי מדובר בגודל 4 אינץ’. המקור מתאר את המכשיר כ”Evo עם WebOS”, מה שמותיר אותנו מלאי צפייה להכרזתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים