כרטיסי המסך הבאים של AMD: פרטים על RX 470 ו-RX 460

הקלף הראשון של AMD, ה-Radeon RX 480, כבר יצא מהשרוול – כאמור, כרטיס מסך בעל ביצועים מרשימים בהרבה מקודמו, ועם המחיר המשתלם ביותר שנראה עד כה בקטגוריה הזו של השוק. על כן, זה היה כרטיס המסך אותו מכוונת AMD לשוק המיינסטרים הגבוה, ועל מנת להבטיח את הצלחתו, מבלי להתייחס לסוגית המתחרה הירוקה Nvidia, הצמידה לו תג מחיר יוצא דופן.

כעת הולכת AMD למטה יותר בשוק המיינסטרים, היכן שהמכירות גבוהות לא פחות ולמקום שנראה שהיריבה הירוקה שלה עוד רחוקה מלהגיע. עם כרטיסי המסך הבאים שלה- ה-Radeon RX 470 וה-Radeon RX 460, גם הם מבוססי ארכיטקטורת ה-Polaris, צפויה החברה להציג ביצועים גבוהים מאוד במשבצת שלהם, ומחיר משתלם אפילו יותר.

ה-RX 470 מבוסס על אותה ליבה עליה מבוסס ה-RX 480 אך עם כמה קיצוצים קטנים: הוא מכיל כמות זיכרון של 4 גיגה-בייט מסוג GDDR5 ברוחב פס של 256 ביט וכ-2048 מעבדי זרימה. כרטיס זה צפוי להציג את הביצועים המשתלמים ביותר עבור רזולוציה סטנדרטית של Full HD, וצפוי להגיע במחיר הנמוך מ-150 דולר. ביצועיו עשויים ליהיות באזור שבין ה-GeForce GTX 970 לבין GeForce GTX 960.

ה-RX 460 הינו כרטיס מסך פשוט יותר וקצר במיוחד המזכיר את ה-R9 Nano, והוא מבוסס על ליבה אחרת לגמרי (“Buffin”). נפח הזיכרון שלו צפוי להיות 2 גיגה-בייט בלבד ברוחב פס מינימלי של 128 ביט, כאשר גם הוא עושה שימוש בזיכרון סטנדרטי מסוג GDDR5.

מבחינת מעבדי הזרימה, הכמות יורדת ביותר מחצי ל-896. כרטיס מסך זה צפוי להציג צריכת חשמל מזערית מאוד ולא להזדקק לחיבור מספק הכוח. מחירו בשלב זה לא נחשף, אך סביר להניח שהוא יעלה טיפה מעל לאזור ה-100 דולר, ויציג ביצועים המתקרבים לשל ה-GeForce GTX 960.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים