גיבורה חדשה מצטרפת ל-Overwatch: הכירו את Ana Amari

אנה, דמות חדשה ב-Overwatch (תמונה באדיבות Blizzard) אנה, דמות חדשה ב-Overwatch (תמונה באדיבות Blizzard)

חברת בליזארד (Blizzard) פיזרה לאחרונה רמזים רבים על כך שלפחות דמות חדשה אחת הולכת להצטרף ל-Overwatch, משחק היריות מגוף-ראשון המצליח שלה. כעת נחשפה אחת מהדמויות – Ana Amari (או Ana בקיצור), צלפת-מרפאה.

בליזארד שחררה שני סרטונים חדשים שקשורים אליה. הראשון מראה את הסיפור שלה, הקשר שלה לארגון Overwatch ולבת שלה, Fareeha Amari, המוכרת יותר כדמות Pharah מהמשחק. אמנם ב-Overwatch אין הרבה משמעות לעלילה ולרקע של הדמויות בכל הנוגע למשחק עצמו, אך קהילת המשחק אוהבת מאד את הדמויות והסיפורים שלהן, וגם סביב Ana צפה לא מעט אומנות-מעריצים (fan-art), אף על פי ששמה והמראה שלה ידועים לנו רק יומיים.

הסרטון השני ששוחרר מהותי יותר להתנהלות במשחק עצמו, וזהו סרטון משחקיות שמראה את כל היכולות של Ana. אחד הדברים הבולטים במיוחד אצל Ana הוא רובה הצלפים שלה, שעושה נזק ליריבים, אך ניתן לירות בעזרתו גם בבני ברית, מה שמרפא אותם במקום לעשות להם נזק. כמו כן היא יכולה לירות גם חץ מרדים, להטיל רימון שמועיל לבני ברית ומזיק ליריבים והכוח הסופי שלה מאפשר לה לתת לבן ברית “בוסט”, שבאופן זמני עושה אותו מהיר יותר, חזק יותר וחסין יותר לנזק.

לא ידוע עדיין מתי Ana תצטרף למשחק עצמו, אך היא כבר זמינה למשחק ב-Public Test Realm, שרת של בליזארד בו ניתן לנסות דברים חדשים שהחברה מכניסה למשחקים שלה. כמו כן, דמות נוספת שאמורה להצטרף למשחק היא Sombra, והיא, כנראה, תהיה הדמות הבאה שנשמע עליה.

כל הדמויות החדשות העתידות להתווסף למשחק יהיו חינמיות לחלוטין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים