אפל הכריזה על ה-AirPods: מי צריך חיבור לאוזניות?

אוזניות AirPods אלחוטיות (תמונה: Apple) אוזניות AirPods אלחוטיות (תמונה: Apple)

נוסף על הכרזת האייפונים המלהיבה וההכרזה השעון החדש, הכריזה אפל באירוע שערכה אמש (ד’, 7.9) גם על ה-AirPods – אוזניות אלחוטיות שאמורות לגרום לכם לשכוח מהיעדרו של חיבור ה-3.5 מ”מ באייפונים החדשים.

האוזניות החדשות מתחברות אל האייפון באמצעות חיבור אלחוטי, בשלב זה לא ברור האם מדובר בחיבור Bluetooth או שמא מדובר בחיבור ייחודי אשר פיתחה אפל. בהתחשב בעובדה שאפל נוהגת להתפאר בשימוש בגרסה האחרונה של טכנולוגיית ה-Bluetooth כאשר היא מיושמת במכשיריה, האופציה השנייה הופכת לסבירה למדי וככל הנראה מדובר בחיבור ייחודי לאפל.

האוזניות החדשות תומכות אך ורק במכשיריה של אפל, מה שמחזק את הטענה כי מדובר בתקן חיבור ייחודי. הן תפעלנה אך ורק עם מערכות ההפעלה העדכניות ביותר מבית החברה, כלומר iOS 10, macOS Sierra ו-watchOS 3. מי שיציית לחוקי התאימות הדרקוניים יהנה מפיצ’ר חביב למדי: בפתיחה של קופסת האוזניות הן יזוהו מיד בידי המכשיר וניתן יהיה להתחבר אליהן בלחיצה על חלונית שתופיע על גבי המסך. קופסת האוזניות משמשת גם כעריסת הטענה, המרחיבה את זמן השימוש של האוזניות מחמש שעות ל-25 שעות.

אוזניות AirPods אלחוטיות (תמונה: Apple)
אוזניות AirPods אלחוטיות (תמונה: Apple)

באוזניות החדשות מוטמע שבב חדש מסוג W1, שבב הקישוריות הראשון מבית אפל. הוא ינהל את החיבור האלחוטי ואת השמעת המוזיקה, כמו כן גם את היכולות המיוחדות של האוזניות – זוג חיישני תזוזה ואור המסוגלים לזהות כאשר האוזניות נופלות מאוזני המשתמש ומביאים להפסקה מידית של המוזיקה. האוזניות מציעות כמובן גם מיקרופון, על מנת שתוכלנה לשמש כדיבורית וגם לתקשר עם העוזרת האישית סירי (Siri).

אוזניות ה-AirPods מתומחרות בצורה מפתה למדי – הן תאלצנה אתכם להיפרד מ-170 דולר בלבד (כ-650 שקלים), נמוך משמעותית ממחיר המתחרות האלחוטיות, אשר גובות 200 דולר ו-250 דולר עבור ה-Samsung Gear IconX וה-Jabra Sport Elite. האוזניות יושקו בסוף חודש אוקטובר בארה”ב, וככל הנראה גם בישראל זמן קצר לאחר מכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים