הודלף: זהו ה-Xiaomi Mi5c – גרסת שוק הביניים עבור מכשיר הדגל של הענקית הסינית

Xiaomi Mi5c (הדלפה) Xiaomi Mi5c (הדלפה)

קצת יותר משבועיים חלפו מאז חשפה שיאומי באופן רשמי את צמד הסמארטפונים Xiaomi Mi5s ו-Mi5s Plus, המהווים כגרסאות משודרגות עבור מכשיר הדגל הקודם שלה, Mi5. כעת, נראה כי החברה הסינית מתכננת עבורנו וריאציה נוספת למכשיר הדגל שלה, שתפנה באופן ישיר למשתמשי שוק הביניים ועשויה לקבל את השם המסחרי Xiaomi Mi5c, כך עולה מתוך דיווח חדש ותמונות מודלפות שצצו ברשת במהלך הימים האחרונים.

מבט מהצד: Xiaomi Mi5c
מבט מהצד: Xiaomi Mi5c

בתמונת המודלפות מוצג לכאורה ה-Xiaomi Mi5c, כאשר הוא כולל מבנה מתכת מלא המתמזג מגבו אל זכוכית 2.5D שבחלקו הקדמי. בחלקו העליון והתחתון של גב המכשיר נראה צבע המכשיר בגוון שונה, כאשר ייתכן מאוד כי איזורים אלו יהיו עשויים פלסטיק ויסייעו למעבר ראוי של גלי רדיו. עוד נמצא בגבו את מערך הצילום הראשי, שכולל חיישן בודד ופלאש LED בשתי טמפרטורות צבע.

בחלקו הקדמי של המכשיר ניתן לראות כפתור בית פיזי שצפוי לשמש כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, כאשר לא ברור האם זה יגיע בטכנולוגיית Ultrasonic כפי שציגה לנו החברה עם ה-Mi5s.

Xiaomi Mi5c (הדלפה)
Xiaomi Mi5c (הדלפה)

עוד חושפות התמונות כי מערכת ההפעלה שתרוץ על המכשיר תהא אנדרואיד 6.0 מרשמלו יחד עם ממשק החברה העצמאי MIUI 8, בעוד מפרטו הטכני ישלב זיכרון RAM בנפח 3GB ורכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט. שבב העיבוד של המכשיר יציע 8 ליבות שיציעו תדר מקסימלי העומד על 2.2GHz. ראוי להדגיש כי על פי חלק מן הדיווחים יהפוך המכשיר לרשמי דווקא כחלק מסדרת Redmi הפופולרית של החברה.

מועד הכרזת המכשיר או פרטים נוספים אודות מפרטו אינם ידועים בשלב הנוכחי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים