הוכרז: Vivo V5 – עם מצלמת סלפי ברזולוציית 20 מגה פיקסל

Vivo V5 (מקור: BGR) Vivo V5 (מקור: BGR)

רגע לפני ההכרזה הצפויה על צמד מכשירי הפרימיום לשוק הביניים X9 ו-X9 Plus, הצפויים לשים דגש על יכולות צילום הסלפי באמצעות שילובו של מערך צילום כפול בקדמת המכשיר, חושפת יצרנית הסמארטפונים החמישית בגודלה בעולם, Vivo, סמארטפון סלפי נוסף בשם Vivo V5.

המכשיר הצעיר מבית Vivo, שנחשף באירוע אותו ערכה היצרנית בהודו, שם דגש גם הוא על יכולות הצילום הקדמי, בעודו משלב מצלמת סלפי ברזולוציית 20 מגה פיקסל (חיישן IMX376 מבית סוני) עם מפתח צמצם f/2.0 ופלאש ייחודי אותו מכנה היצרנית בשם Monnlight Glow. המצלמה האחורית של המכשיר משלבת חיישן 13 מגה פיקסל עם מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) וכן פלאש LED צמוד.

על ביצועיו של ה-Vivo V5 אמונה פלטפורמת העיבוד הפופולרית לשוק הביניים, MT6750 מבית מדיה טק הטיוואנית, המשלבת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מקסימלי של 1.5GHz. לצד זו נמצא זיכרון RAM בנפח 4GB, סוללת 3,000mAh, שבב Hi Fi לעיבוד אודיו, קורא טביעות אצבע המוטמע בכפתור הבית, רכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט ומסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית HD 720P.

לא פחות חשוב ממפרטו הוא כמובן מבנה המכשיר, אשר עשוי מתכת באופן כמעט מוחלט ומתעגל מגבו ישירות אל זכוכית 2.5D המכסה את חלקו הקדמי. על ה-V5 תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, יחד עם ממשק החברה העצמאי Funtoch 2.6.

את ה-Vivo v5 מתמחרת היצרנית ב-17,980 רופי הודי, הם שווי ערך לכ-1,025 שקלים. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים