רשמי: ZUK Edge יוכרז בשבוע הבא, יגיע עם Snapdragon 821

ZUK Edge ZUK Edge

שבועות ספורים לאחר שעלה לראשונה סמארטפון ה-ZUK Edge לכותרות בעקבות דברי מנכ”ל החברה שחשף כי זו עובדת בימים אלו על המכשיר, מאשרת היצרנית הסינית כי דגם ה-Edge, שיהווה לסמארטפון הרביעי איי פעם מבית ייצורה, יוכרז כבר במהלך השבוע הבא (בין התאריכים 4 ל-10 בדצמבר).

את ההודעה בדבר ההכרזה הקרבה מספק לא אחר מאשר מנכ”ל החברה, צ’אנג צ’אנג, אם כי זה לא ממהר לחשוף את התאריך המדוייק בו יוכרז המכשיר. מלבד הודעה זו, שיתף צ’אנג תמונה חדשה ובה מוצג לראווה ה-ZUK Edge לצד אריזתו והתוכן הנמצא בא. בתמונה זו עוטה המכשיר כיסוי שנראה כעשוי עור, מה שמונע מאיתנו את האפשרות לקבל הצצה לעיצוב חלקו האחורי.

עם זאת, חלקו הקדמי חשוף לחלוטין ונראה כי זה יביא עימו צג בעל שוליים מצומצמים ביותר, כאשר המסך אף יהיה מעט קמור בקצוותיו כך שהוא יתמזג עם מסגרתו, זאת בדיוק בהתאם לדיווחים האחרונים בנושא. עוד ניתן לראות בחלקו הקדמי של המכשיר חיישן ביומטרי הממוקם מתחת למסך, וכן את מצלמת הסלפי ואפרכסת השיחות הממוקמים בשול העליון של ה-ZUK Edge.

הדלפה Zuk Edge

בכל הנוגע למפרטו הטכני צפוי ה-ZUK Edge להציע ביצועים מן השורה הראשונה, ועליהם תהא אמונה מערכת השבבים Snapdragon 821, יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530, זיכרון RAM בנפח של 4 או 6 גיגה-בייט, סוללת 3,000mAh, רכיב אחסון פנימי בסך 32 או 64 גיגה-בייט ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים