שיאומי משחררת טיזר לקראת תערוכת CES 2017

הטיזר שהפיצה שיאומי לקראת CES 2017 (מקור: Twitter) הטיזר שהפיצה שיאומי לקראת CES 2017 (מקור: Twitter)

ענקית הטכנולוגיה והמובייל הסינית, שיאומי, ממשיכה בהכנות לקראת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2017, שם היא תופיע ביום חמישי הקרוב, ה-5 בינואר, בפעם הראשונה בתולדת החברה הצעירה למדי, ומשחררת זה עתה טיזר חדש עבור האירוע החגיגי.

בתמונת הטיזר (מצורפת בראש הכתבה), שפורסמה דרך חשבונותיה ברשתות החברתיות השונות (Weibo וטוויטר, בין היתר), מופיע בפונט גדול הכיתוב: “WBHLIATCEK“, שמשמעותו, אותה חדי העין מביניכם ודאי הספיקו לקלוט, היא צמד הצבעים White ו-Black – שחור ולבן.

בשלב זה לא ידוע מהו המסר אותו מנסה היצרנית להעביר לקהל הצופים באמצעות הכתוב בטיזר, כאשר על פי הערכות מסויימות עשוייים הדברים להעיד על חשיפתו האפשרית של דגם חדש בצבע הלבן לסמארטפון נטול השוליים Xiaomi Mi Mix. אם אכן יהיה זה המצב, ובהתחשב בעובדה שהתערוכת מתקיימת בארה”ב, ייתכן כי שיאומי תבחר לבצע בה את השקתו הגלובלית הראשונה של המכשיר המרשים, אותו היינו שמחים מאוד לראות גם בישראל.

טיזר נוסף שהפיצה שיאומי לקראת CES 2017 (מקור: Twitter)
טיזר נוסף שהפיצה שיאומי לקראת CES 2017 (מקור: Twitter)

נוסף על כך, הפיצה היצרנית לפני פחות משבוע טיזר נוסף (מוצג מעל לפסקה זו) ובו כתבה את המשפט “הצצה אל העתיד“, אם כי גם מתוך זה לא ניתן להסיק כל פרט אודות תוכניותיה של החברה לתערוכה הקרובה. במספר דיווחים שהחלו לצוץ ברשת במהלך השבועות האחרונים של 2016, נמסר כי שיאומי תציג בתערוכה גם רחפן חדש, שככל הנראה יצטרף למוצר אחד או יותר שיהפכו רשמיים מאוחר יותר השבוע.

נזכיר כי החברה מייצרת שלל מוצרים נוספים מלבד רחפנים וסמארטפונים, ביניהם רמקולים, מחשבים, טלוויזיות, מוצרי בית חכם ועוד, כך שעד אשר תמסור זו פרטים מדוייקים יותר בעניין הכרזותיה הקרבות, לא נוכל לדעת אילו מוצרים יוצגו באירועיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים