הגדול בעולם: Kingston הכריזה על דיסק-און-קי בנפח 2TB

יצרנית הזכרונות Kingston הכריזה על הדיסק-און-קי הגדול בעולם, ה-DataTraveler Ultimate GT (Generation Terabyte). הכונן השמנמן מכיל נפח אחסון עצום של 2TB – הגדול ביותר אי פעם בהחסן USB נייד שכזה. על מנת להמחיש את הגודל העצום, נציין כי נפח שכזה מסוגל לאחסן יותר מחצי מליון שירי MP3 וקרוב ל-1,800 סרטים דחוסים.

ה-DataTraveler, שעל מנת להכיל את כמות הזיכרון הגדולה נאלץ להיות עבה למדי, עשוי ממעטפת סגסוגת-אבץ המספקת הגנה בפני מכות וחבטות ושומרת על המידע הרב שבפנים. על מנת שלא להפוך את העברת המידע לארוכה ומתישה, ציידה Kingston את הכונן החדש בחיבור מסוג USB 3.1, התומך בקצב תעבורה של עד 10 גיגה-ביט בשנייה. בשלב זה לא ברור איזה בקר חולש על העברת הנתונים בכונן ומה מהירותו, אך ניתן לצפות לקצב של כמה מאות מגה-בייט בשנייה.

הכונן החדש עמיד בפני מזג האוויר ומסוגל לפעול בטמפרטורות של בין מינוס 25 ל-60 מעלות צלזיוס ולשרוד ללא פגע בטמפרטורות של בין מינוס 40 ל-85 מעלות צלזיוס (ללא פעולה). באופן מפתיע למדי, ציידה Kingston את הכונן בתקופת אחריות קצרה למדי של חמש שנות אחריות בלבד – אחריות לכל החיים היא אינה מצרך נדיר בהחסני זיכרון ניידים, והיינו מצפים לקבל אותה כאן בכונן יוקרתי כמו ה-DataTraveler החדש.

הכונן החדש יושק בחודש פברואר. תמחור ושווקי הפצה טרם פורסמו, אך ההערכה היא כי יעמדו בין 800 ל-900 דולר. בשלב זה לא ברור האם הכונן החדש יעשה דרכו אל ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים