רשמי: ZTE תשיק במהלך השנה שעון חכם המריץ Android Wear

ZTE (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

ענקית הטלקום והמובייל הסינית, ZTE, תציג במהלך השנה הקלנדרית הנוכחית שעון חכם חדש שירוץ על גבי פלטפורמת מוצרי המחשוב הלביש מבית גוגל Android Wear, כך על פי דברי מנכ”ל נציגות ZTE בארצות הברית, ליזין צ’אנג (Lixin Cheng). את ההודעה, שמהווה לתמיכה משמעותית מבית אחת מיצרניות הטכנולוגיה הבולטות ביותר בעולם במערכת ההפעלה של גוגל עבור שעונים חכמים בפרט ובעולם המחשוב הלביש בכלל, מסר צ’אנג במסגרת ראיון.

השעון החכם עליו עובדת היצרנית הסינית יהווה למכשיר עצמאי לחלוטין, שכן הוא ישלב תמיכה בקישוריות רשת הדור הרביעי 4G LTE, זאת נוסף על התמיכה הברורה ב-WiFi ובלוטות’. כמו כן, ניתן להעריך כי השעון ירוץ על גבי הגרסה החדשה ביותר של מערכת ההפעלה, היא Android Wear 2.0.

בזמן ש-ZTE מאשרת כי היא מתכוונת להשיק שעון חכם המריץ Android Wear, מרבית מענקיות הטכנולוגיה והמובייל כבר הספיקו להשיק דור אחד או שניים של שעונים מן הסוג הזה.

שעוני Android Wear
תמונה: Google

אף שצ’אנג לא מסר פרטים נוספים אודות השעון, ציין זה כי הסיבה ש-ZTE בחרה להמתין עם מהלך שכזה מכיוון שעד עתה סבלו אותם שעונים מחבלי לידה רבים, בראשם חיי סוללה לקויים ביותר. ואילו כעת, מסר המנכ”ל, כי החברה הצליחה להתגבר על קשיים אלו ובהתאם לכך תגיע תגובתה בנושא.

מועד ההכרזה המדוייק לשעון ה-Android Wear של ZTE אינו ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים