MWC 2017: אלקטל שולחת הזמנות לאירוע הכרזה שתערוך ב-27 בפברואר

יצרנית הסמארטפונים אלקטל החלה במשלוח הזמנות לקראת אירוע הכרזה אותו תקיים במסגרת תערוכת MWC 2017, בתאריך ה-27 בפברואר, יום שני, זהו יומה הרשמי הראשון של תערוכת הענק. אף על פי שהיצרנית לא ממהרת לחשוף בפנינו מה תוכניותיה לתערוכה, מצליחה שמועה חדשה לשפוך מעט אור על הכרזותיה הצפויות של היצרנית.

על פי השמועה, שפורסמה לראשונה לפני מספר ימים, תציג אלקטל במסגרת אירוע ההכרזה שלה לא פחות מ-5 סמארטפונים שונים שיפנו לקהלי יעד מגוונים. בין חמשת הסמארטפונים הללו צפויה היצרנית להציג דגם אחד המציע מבנה מודולרי שדומה, כך לטענת השמועה, ליכולות המודולריות של סדרת מכשירי הדגל Moto Z, מבית מותג מוטורולה הוותיק.

האם זהו הסמארטפון המודולרי של Alcatel? (הדלפה)
האם זהו הסמארטפון המודולרי של Alcatel? (הדלפה)

נכון לרגעים אלו לא ברור אילו יכולות תציע אלקטל עם המודולים המתחלפים, אך ניתן להעריך כי זו תבחר בגישה של ה-Moto Z ותאפשר למשתמשים לא רק להרחיב את פונקציונליות המכשיר באמצעות מודולים ממוקדי פיצ’ר, אלא גם לגוון במעט את עיצוב המכשיר תוך שימוש במודולים עיצוביים שונים.

בכך תומכות תמונותיו המודלפות של הסמארטפון בהן מופיע המכשיר כשעל חלקו והאחורי נמצא מודול עיצובי המשלב נורות LED שידלקו בהתאם לקצב המוזיקה המתנגנת. עדות נוספת לנושא קיימת בהזמנת היצרנית לתערוכה המצורפת מטה, שם ייתכן כי נראה גב המכשיר כשנורות ה-LED בפעולה.

הזמנת אלקטל לתערוכת MWC 2017
הזמנת אלקטל לתערוכת MWC 2017


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים