דיווח: Huawei P10 Plus עשוי להגיע עם סורק קשתית, דולף בתמונה חדשה

Huawei P10 Plus (הדלפה) Huawei P10 Plus (הדלפה)

כבכל שנה, עם התקרבותנו לתערוכת המובייל והסלולר הגדולה ביותר בעולם, MWC 2017, מתגבר משמעותית מבול הדיווחים והשמועות אודות מכשירי הדגל השונים מבית ייצורן של שלל יצרניות המובייל. בין אותן יצרניות מובילות נמצאת ענקית הטלקום, המחשוב והסמארטפונים הסינית, וואווי, שצפויה לחשוף במהלך החודשים הקרובים את סדרת מכשירי הדגל Huawei P10. לאחר שהדגם הסטנדרטי בסדרה כבר מצא דרכו אל הרשת בדרך כזו או אחרת, מגיעות אלינו זה עתה תמונה חדשה העשויה להציג את אחיו הגדול, הוא כמובן ה-Huawei P10 Plus.

על פי התמונה החדשה, שמגיעה אלינו מסין, ניתן לראות כי ה-P10 Plus יביא עימו מסך הקמור מימינו ומשמאלו בתצורה המוכרת לנו ממכשירי סמסונג בשם Edge, כאשר שולי המסך מלמעלה ומלמטה נראים ללא שינוי משמעותי בהשוואה לשנה שעברה. למעשה, מעט מתחת למסך נראה כי וואווי תשלב כפתור פיזי שיתפקד גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

מלבד אפרכסת השיחות והחיישנים הסטנדרטיים שנמצאים מעל למסך המכשיר, ייתכן כי נמצא סורק קשתית שישמש גם הוא עבור זיהוי ביומטרי. מלבד אלו, יציע המכשיר קווי עיצוב כלליים הנראים דומים לאלו של סדרת Huawei P9, כאשר בגבו נמצא מערך צילום כפול ומימינו מה שנראה כטבעת המכילה את פלאש ה-LED ופוקוס הלייזר האוטומטי. יש לציין כי מסיבה שאינה ברורה נמצא בתמונה המודלפת קורא טביעות אצבע גם בגב המכשיר, מה שמעט מערער את רמת האמינות של התמונה.

מלבד תמונת ה-P10 פלוס, מסר המקור גם פרטים אודות מפרטו הטכני של המכשיר. לטענת זה, יציע מכשיר הפרימיום הבא מבית וואווי מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מערכת שבבים מדגם Kirin 965, זיכרון RAM בנפח של 6 או אולי אף 8 גיגה-בייט, סוללת 3,650mAh וכן צמד חיישני צילום ראשיים ברזולוציית 12 מגה פיקסל.

מועד הכרזת סדרת וואווי P10 אינו ידוע בשלב זה, אך עשוי בין סוף מרץ לחודש אפריל הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים