הצצה ראשונה: Huawei P10 – פתיחת קופסה ורשמים ראשונים

פתיחת קופסה Huawei P10 (צילום: גאדג’טי)

היום (ב’, 26.2) הציגה וואווי באופן רשמי את סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה, ה-Huawei P10, אשר מקבל מספר שינויים בצד החומרה ולא מעט גם בצד העיצוב. קיבלנו לידנו את דגם ה-Huawei P10 הסטנדרטי בעל מסך ה-5.1 אינץ’, וזוהי ההצצה הראשונה שלנו לסמארטפון החדש של היצרנית הסינית.

בעוד אריזת המכשיר מציגה עיצוב נאה, נקי ומרשים הנפתח לשני הצדדים, הרי שבראש ובראשונה בולט הצבע הבוהק והחדש שנגלה אל עינינו עם הוצאת המכשיר ממנה. במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה מוקדם יותר היום הציגה וואווי שני צבעים ייחודיים עליהם עבדה בשיתוף פעולה ראשון עם מכון הצבעים פנטון, אלו הוצגו בצבע הירוק ובצבע הכחול.

הדגם אותו בדקנו מגיע בצבע הכחול הבוהק ומציג גב מחוספס מעט המאפשר נוחות אחיזה טובה למדי. המכשיר עצמו דקיק מאוד ונוח במיוחד לאחיזה ביד הודות למימדיו הקטנים, אולם מסך המכשיר מעט קטן בהשוואה למכשירי מדיה אחרים שהחלו להציף את השוק בשנה האחרונה.

פתיחת קופסה Huawei P10 (צילום: גאדג'טי)
פתיחת קופסה Huawei P10 (צילום: גאדג’טי)

ממשק המשתמש המעודכן של וואווי לא שונה הרבה במראהו, אולם כבר בשימוש הקצרצר שלנו במכשיר הבחנו בניהול משאבי המערכת ששידרגה החברה בדגם החדש. בוואווי טוענים כי השינויים שנערכו בגרסת ה-EMUI החדשה על גבי אנדרואיד 7 תספק למערכת יותר תובנות אודות המשתמש ותייעל את השימוש באפליקציות בשימוש השוטף, אך זהו משהו שידרוש זמן בדיקה ארוך יותר על מנת לדעת עד כמה ישפיע על צד חיי הסוללה והביצועים, משהו שנבדוק בסקירה המלאה בשלב מאוחר יותר.

שינוי משמעותי נוסף שמגיע לדגם ה-Huawei P10 הוא העברת הקורא הביומטרי לטביעות אצבעות המשתמשים לחלקו הקדמי, וזה כעת ממוקם מתחת למסך. סורק טביעות האצבע של וואווי תמיד כיכב בראש הטבלה בכל הנוגע לזמן התגובה המהיר שלו, ועבורנו המעבר לקדמת המכשיר מהווה שדרוג, כאשר כעת הסורק נגיש הרבה יותר מבעבר ונוח למדי לשימוש. הסורק מציג יכולות דומות לאלו שהציג בעבר ומשמש גם כמשטח מגע לביצוע פעולות שונות. ניתן להחליק את האצבע על גביו או לבצע לחיצה (או יותר נכון נגיעה) ארוכה לביצוע פעולות מגוונות שיקלו על שימוש שוטף במכשיר.

על גבי מסגרת המכשיר שילבה וואווי את כפתור ההפעלה\כיבוי ואת ווסתי הווליום, אלו ממוקמים באופן הנוח למדי לשימוש ובולטים ממסגרת המתכת על מנת שניתן יהיה לזהות את מיקומם גם באמצעות מישוש בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים