TAG Heuer תציג שעון חכם חדש באירוע שתערוך ב-14 במרץ

מקור: Twitter מקור: Twitter

לפני כשנה וחצי, במסגרת אירוע הכרזה שערכה יצרנית שעוני היוקרה טאג הויר, חשפה זו את ה-TAG Heuer Connected, שעון ה-Android Wear החכם הראשון מבית ייצורה, שהגיע כפרי שיתוף פעולה של היצרנית השוויצרית עם יצרנית השבבים אינטל וענקית הטכנולוגיה גוגל. כעת, מודיעה זו באופן רשמי כי תקיים אירוע הכרזה בתאריך ה-14 במרץ ובו, כפי הנראה, תציג את דור השעונים החכמים הבא בייצורה.

את ההודעה הרשמית מסרה חברה דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלה, שם פרסמה ציוץ ובמרכזו תמונה הכוללת חלקים משעון מסויים, יחד עם הכותרת “TAG Heuer Connected“. כמו כן, צירפה החברה לציוץ את התיוג “#ConnectedToEnternity”. מלבד זאת, לא חשפה היצרנית פרטים נוספים אודות תוכניותיה להכרזה שתערך במהלך השבוע הבא.

TAG Heuer Connected

על פי דיווח חדש בנושא זה, ייקרא השעון החדש בשם TAG Heuer Connected Modular ויציע מגוון רצועות מתחלפות, בעודו רץ על גבי מערכת ההפעלה Android Wear 2.0. הדור הנוכחי לשעוניה החכמים של החברה, ה-TAG Heuer Connected, הציע למשתמשיו גוף טיטניום מרשים ביותר ומסך OLED בגודל 1.5 אינץ’, ברזולוציית 360X360 ובציפוי זכוכית ספיר. מתחת למכסה המנוע כלל השעון 1GB RAM, מעבד כפול ליבה מבית אינטל בתדר ליבה של 500MHz, סוללת 410mAh ועמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP67 (טבילה בעומק של מטר למשך כחצי שעה).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים