דיווח: הכרזת ה-Xiaomi Mi 6 תדחה לחודש מאי

Xiaomi Mi5S Plus (תמונה: שיאומי) Xiaomi Mi5S Plus (תמונה: שיאומי)

לאחר שחלק ניכר מסדרות הדגל הבולטות ביותר לשנה הקלנדרית הנוכחית, בהן Huawei P10 ו-LG G6, כבר הפכו לרשמיות לפני קצת פחות מחודש, קצב הפרסום של הדיווחים והשמועות אודות ה-Galaxy S8 החל להתגבר יותר ויותר. בין כל אלו כמעט והצליחה להיעלם מתחת לרדאר שיאומי, אך במהלך השבוע האחרון החלו דיווחים בעניין סדרת הדגל הבאה שלה, Xiaomi Mi 6, להתגבר משמעותית. כעת, חושפת שמועה חדשה כי היצרנית תדחה את הכרזת הסדרה לחודש מאי הקרוב, בניגוד לדיווחים ראשוניים שהעידו על הכרזה בין החודשים מרץ לאפריל.

השמועה הטרייה מגיעה אלינו מן הרשת החברתית הסינית, Weibo, שם נחשף בפוסט של מדליף סיני אנונימי כי שיאומי תדחה את ההכרזה וההשקה של מכשירי הסדרה, Mi 6 ו-Mi 6 Plus, לחודש מאי הקרוב בעקבות בעיה באספקת שבבי העיבוד Snapdragon 835. אלו, כזכור, מיוצרים באופן בלעדי על ידי מפעלי חטיבת השבבים של סמסונג, ואספקתם הראשונית ככל הנראה תשמר למכשירי סדרת הדגל של היצרנית, גלקסי S8.

ה-Xiaomi Mi6 ו-Mi6 Plus, כך על פי דיווחים קודמים, צפויים להגיע אלינו עם מסך בגודל 5.15 ו-5.7 אינץ’, בהתאמה, כאשר ייתכן כי אחת מגרסאות המכשיר אף תציע מסך הקמור מימינו ומשמאלו. מתחת למכסה המנוע, מלבד פלטפורמת Snapdragon 835, נמצא זיכרון אחסון בנפח מקסימלי של 256GB, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, מערך צילום כפול, 4 או 6 גיגה-בייט RAM וגוף עשוי חומר קרמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים