פרטים חדשים אודות מכשיר הדגל HTC U דולפים לרשת

HTC U (הדלפה) HTC U (הדלפה)

חרושת השמועות שסובבת את מכשיר הדגל HTC U, ספינת הדגל הבאה בייצורה של ענקית הטכנולוגיה הטיוואנית, ממשיכה להתגבר בקצב גבוה במיוחד. הפעם, הדלפה שמגיעה אלינו דרך אתר הטכנולוגיה Android Headlines מתיימרת לחשוף פרטים חדשים בעניין מפרטו הטכני של המכשיר המתקדם.

על פי המידע שעולה מתוך ההדלפה, ניתן לראות כי ספינת הדגל HTC U, שמוכרת גם תחת שם הקוד HTC Ocean, תציע למשתמשיה רכיב אחסון מסוג UFS (לא ברורה הגרסה) בנפח של 64 או 128 גיגה-בייט, לצד 4GB/6GB RAM, סוללת 3,000mAh (בלתי ניתנת לשליפה) התומכת בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0, ומסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K.

על חלקו הקדמי של המכשיר תגן זכוכית מחוסמת מדגם Gorilla Glass 5 בתצורת 2.5D. עוד נמסר בהדלפה כי המכשיר ירוץ על גבי מערכת השבבים Snapdragon 835 מבית קוואלקום, שכוללת 8 ליבות מדגם Kryo 280 בתדר מירבי של 2.45GHz בצירוף מאיץ גרפי (GPU) מסוג Adreno 540. בדפנות המכשיר יציע זה שקע USB Type-C שישמש הן עבור העברת נתונים וטעינה, והן עבור חיבור אוזניות או כל אביזרי שמע אחרים, שכן שקע ה-3.5 מ”מ לא יגיע עם המכשיר.

מלבד זאת, אחד מן הפיצ’רים הבולטים שצפויים להגיע עם המכשיר מתמקדים במסגרתו. זו, כפי שניתן לראות בתמונות החדשות שמגיעות בדיווח הטרי, תקרא בשם Edge Sense ותהא רגישה למגע, כך שבאמצעותה יוכלו המשתמשים לבצע פונקציות שונות, כדוגמת פתיחת המצלמה באמצעות לחיצה קצרה משני צידי המסגרת.

המצלמה הראשית של ה-HTC U, כך על פי הדיווח, תגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל ותציע שלל יכולות ייחודיות בהן זום וידאו בשם Smart Video Zoom, צילום אוטומטי ב- +HDR ואף מספר מצבי הקלטת אודיו בסרטוני וידאו בשם 3D Audio או Hi-Fi Audio , שמשלבים 4 מיקרופונים שונים המקלטים אודיו בסראונד. טכנולוגיית BoomSound הפופולרית של HTC מגיעה גם למכשיר החדש ותשלב שני רמקולים נפרדים עבור אודיו ברמה שצפויה להיות מהגבוהות ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים