מיקרוסופט תחשוף מחר את המפרט של פרוייקט סקורפיו

Microsoft Project Scorpio Microsoft Project Scorpio

עוד ועוד פרטים נחשפים על “פרוייקט סקורפיו” (Project Scorpio) המסתורי של מיקרוסופט, שאמור מצד אחד להיות קונסולת משחק חדשה ועצמתית יותר, אבל מצד שני עדיין לא ייחשב כמעבר לדור חדש. מחר (ה’) ב-3 בצהריים בזמן ישראל, באירוע אקסקלוסיבי של Digital Foundry מאתר Eurogamer, מיקרוסופט צפויה לחשוף עוד פרטים על הסקורפיו, כולל המפרט שלו.

ידוע כבר שסקורפיו ירוץ על 6 טרה-פלופ, לעומת ה-PlayStation 4 Pro, המתחרה העיקרי שלו, שמסתפק ב-4.2 טרה-פלופ של כוח גראפי. בנוסף, זכרון ה-RAM ישודרג מה-8GB DDR3 RAM/32 MB ESRAM עליו רץ ה-Xbox One עכשיו ל-12GB GDDR5. היו שמועות שהצביעו על כך שמיקרוסופט תשתמש במעבדי ה-Ryzen החדשים של AMD בסקורפיו, אך זה לא אומת עד עכשיו, וזה יהיה אחד מהפרטים המרכזיים לשים לב אליהם מחר.

לא סביר שנראה את הסקורפיו עצמו, או נגלה מה יהיה שמו הסופי, אך ידוע כבר שהוא אמור להיות קטן וקומפקטי מקודמו ומהמתחרה שלו, עם ספק כוח פנימי, בניגוד ל-Xbox One (ובדומה ל-Xbox One S), שספק הכוח שלו ממוקם מחוץ לקונסולה בלבנה מאסיבית למדי.

את החשיפה הפיזית של הסקורפיו נראה כנראה לקראת תערוכת E3 הקרובה, או בתערוכה עצמה – מסיבת העיתונאים הגדולה של מיקרוסופט בתערוכה תתקיים ב-11 ביוני בשעות הבוקר בקליפורניה. מיקרוסופט כבר הודיע שבמסיבת העיתונאים השנה היא תציג יותר תוכן משחקי מהרגיל ולא תתמקד בסקורפיו בלבד, כך שסביר שנשמע עוד על הסקורפיו לפני התערוכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים